English

اطلاعیه شرکت برق قم در راستای تبلیغات انتخاباتی

شرکت توزیع نیروی برق استان قم در راستای تبلیغات انتخاباتی اطلاعیه صادر کرد.

اطلاعیه شرکت برق قم در راستای تبلیغات انتخاباتی

به گزارش خبرگزاری موج قم، متن اطلاعیه شرکت توزیع نیروی برق قم به شرح زیر است:

با عنایت به برگزاری انتخابات ٢٨ خردادماه سال جاری و نظر به اینکه کاندیداهای محترم به شیوه‌های مختلف اقدام به انجام تبلیغات می‌نمایند، لذا به‌منظور حفظ ایمنی رعایت حریم شبکه‌های توزیع برق و پیشگیری از وقوع حوادث جانی و مالی همشهریان محترم خواهشمند است ستادهای تبلیغاتی نامزدها در مراقبت و انجام تبلیغات محیطی موارد زیر که مرتبط با فعالیت شرکت توزیع برق استان قم می‌باشد را رعایت کنند.

در این اطلاعیه افزوده شده است: نصب هرگونه بنر، تابلوهای تبلیغاتی، پوستر و عکس بر روی تجهیزات مربوط به شرکت توزیع برق قم در سطح استان اعم از پایه‌های بتونی، چوبی و فلزی روشنایی معابر و تابلوهای برق توزیع هوایی و زمینی، کابل‌ها و سیم‌های هوایی، به هر شکل و هر نوع ممنوع می‌باشد.

در این اطلاعیه با تاکید بر این‌که صعود و فرود از پایه‌های فوق‌الذکر به هر طریق و هر علت توسط افراد ناشناس و عوامل اجرای تبلیغات ممنوع می‌باشد، اضافه شده است: نوشتن جملات تبلیغاتی بر روی در پست‌های زمینی و در تابلوهای برق و تجهیزات شبکه در سطح شهر و روستا ممنوع می‌باشد.

این اطلاعیه ادامه یافته است: در نصب بنرهای تبلیغاتی رعایت حداقل فاصله پنج متر از شبکه‌های توزیع  الزامی است و در نصب داربست‌های فلزی که در جوار پست‌ها و تابلوهای برق قرار می‌گیرند، باید به‌گونه‌ای باشند که امکان تردد پرسنل اجرایی این شرکت و باز شدن در تابلوها و پست‌ها را مسدود نکنند.

این اطلاعیه حاکی است: با توجه به امکان وزش باد شدید، نصب پوسترها و بنرها می‌باید متناسب با ابعاد آن‌ها با استحکام لازم مهار شوند، به‌طوری‌که در اثر وزش باد این بنرهای تبلیغاتی بر روی شبکه پرتاب نشده و منجر به بروز حوادث و خاموشی و قطع برق نشوند.

در این اطلاعیه آمده است: در ضمن کارشناسان ایمنی این شرکت آمادگی لازم برای شرکت در جلسه توجیهی کاندیداهای محترم برای رعایت ایمنی و حریم شبکه‌های برق را دارد که در صورت صلاحدید در جلسه مذکور شرکت خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه