English

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران:

جذب فرزندان عزیز شهدا و ایثارگران توسط دستگاه ها بر کار جهادی باشد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: نگاه ما نسبت به جذب فرزندان عزیز شهدا و ایثارگران توسط دستگاه ها بر کار جهادی باشد، برای فرزندان شهدا کاری کنیم که شرمنده پدران شهیدشان نشویم.

جذب فرزندان عزیز شهدا و ایثارگران توسط دستگاه ها بر کار جهادی باشد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، روح  الله سلگی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در کارگروه اشتغال گفت: نگاه ما نسبت به جذب فرزندان عزیز شهدا و ایثارگران توسط دستگاه ها بر کار جهادی باشد، برای فرزندان شهدا کاری کنیم که شرمنده پدران شهیدشان نشویم.

وی ادامه داد: این عزیزان از نظر روحی فشارهای زیادی را تحمل می کنند، باید با همان نگاه ایثارگرانه به این قشر عزیز توجه کنیم، دستگاه هایی که در امر جذب و تبدیل وضعیت فرزندان شاهد و ایثارگر بر اساس دستورالعمل ابلاغی اقدام کردند در اختیار داریم، از سایر دستگاه ها می خواهیم که به تعهدات خود در قبال این عزیزان عمل کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: کهنسال از زمان حضور در بنیاد ششهید مازندران برای ایثارگران منشأ خیر و برکت بودند، با شناختی که از مشکلات جامعه ایثارگری و اشرافیتی که به قوانین دارند پیگیر دغدغه های ایثارگران هستند و ما هم از این نگاه و تفکر حمایت می کنیم.      

هممچنین مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه این استان از نظر تبدیل وضعیت فرزندان شاهد و ایثارگر در دستگاه ها رتبه اول کشور را دارد، اظهار کرد: در سطح کشور قانونی برای تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در دستگاه ها مصوب شد، بر اساس آن تعداد وسیعی از فرزندان جانبازان بالای 52 درصد و منسوبین شهدا تبدیل وضعیت شدند و این روند برای مابقی آنان با جدیت ادامه دارد.

 سعید کهنسال با اشاره به اینکه 521 فرزند شهید و جانباز 70 درصد بیکار داریم، اذعان داشت: از این مجموع 399 فرزند شهید و 122 فرزند جانباز هستند.

وی یادآور شد: بر اساس قانون بند ج 87 تعداد 205 تن از فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد در آزمون اسفند ماه پذیرفته شدند و فرایند جذب آنان از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی در دست اقدام است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه امروز همه ما از سر سفره شهدا متنعم می شویم، عنوان داشت: دستگاه هایی که امکان جدب نیروهای پروژه ای، قراردادی و حجمی را دارند نگاه آنان به فرزندان عزیز شهدا و ایثارگران ویژه باشد.

وی افزود: این جلسات به صورت هفتگی با سایر مدیران دستگاه های اجرایی استان به منظور بررسی جذب و تبدیل وضعییت فرزندان ایثارگر با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه