English

احمد مرادی؛

مسکن، اشتغال و درمان مهم‌ترین مشکل و درخواست جامعه ایثارگری هرمزگان

نماینده مردم بندرعباس ،قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی گفت: مهم‌ترین مشکل و درخواست جامعه ایثارگری هرمزگان از بنیاد شهید، مسکن، اشتغال و درمان است.

مسکن، اشتغال و درمان مهم‌ترین مشکل و درخواست جامعه ایثارگری هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای اداری قشم اظهارداشت: مهم‌ترین مشکل و درخواست جامعه ایثارگری هرمزگان از بنیاد شهید، مسکن، اشتغال و درمان است.

وی با بیان اینکه این مشکل باید یک بار برای همیشه در هرمزگان و جزیره قشم برطرف شود افزود: قشم ظرفیت حل مشکل کل  استان هرمزگان را دارد اما خانواده های شاهد و ایثار آن هنوز از این فرصت بی‌نصیب مانده اند.

مرادی در ادامه با اشاره به استفاده از ظرفیت خانواده شهدا و ایثارگر در هیات مدیره و صنایع هرمزگان گفت: در هرمزگان از ظرفیت نیروهای ارزشی جوان با سطح سواد و توان مدیریتی بالا در هیئت‌های مدیره در مناطق آزاد، پالایشگاه و صنایع استفاده نمی شود.

وی اظهارداشت: مردم توقع دارند این مشکل برطرف شود، این ذهنیت در جامعه ایجاد نشود که با حضور دولت‌مردان مسائل مطرح می شود اما سرانجامی ندارد

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: باید به دستور رئیس جمهوری در شورای اداری هرمزگان جامه عمل پوشانده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه