English

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور خبرداد؛

متلاشی شدن باند بزرگ قاچاق کالا و ارز در هرمزگان

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور گفت: یک باند وارد کننده کالای قاچاق که به صورت کلان اقدام به وارد کردن کالا به صورت غیرقانونی به هرمزگان می‌کرد را شناسایی و تحت نظر اطلاعاتی قرار دادند.

متلاشی شدن باند بزرگ قاچاق کالا و ارز در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی انتظامی کشور در تشریح این خبر اظهارداشت: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در برخورد قاطع با باندها و شبکه های سازمان یافته قاچاق، مرزبانان استان هرمزگان با حمایت دستگاه قضائی و تلاش و همت خود را برای اجرای این مهم به کار بسته و مبارزه خود را با متخلفان اقتصادی دو چندان کردند.

وی ادامه داد: در این راستا با انجام اقدامات اطلاعاتی، مراقبت های ویژه و باتلاش های شبانه روزی و فعالیت بی‌وقفه مرزبانان این فرماندهی، یک باند وارد کننده کالای قاچاق که به صورت کلان اقدام به وارد کردن کالا به صورت غیرقانونی به هرمزگان می‌کرد را شناسایی و تحت نظر اطلاعاتی قرار دادند.

سردار گودرزی با بیان اینکه با اقدام به موقع مرزبانان و در یک عملیات سریع و غافلگیرانه سرشبکه قاچاقچیان و تعدادی از اعضای این باند در استان شناسایی و دستگیر شدند، افزود: در این عملیات منسجم بیش از 200 حساب بانکی مسدود، چهار باب مغازه لوکس، 18 دستگاه خودروی لوکس خارجی و ایرانی، یک باب ویلای لوکس، 11 واحد منزل مسکونی، 9 دستگاه انواع تلفن همراه و یک دستگاه بی‌سیم توقیف شده است.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با تأکید بر اینکه 350 میلیارد تومان ضرر اقتصادی به این باند وارد شده است، اظهار کرد: در این رابطه شش نفر دستگیر و شش نفر نیز منع خروج از کشور شده‌اند و تلاش مرزبانان برای دستگیری سایر اعضای این باند ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه