English

فرماندار نوشهر تأکید کرد؛

موانع زیست محیطی در بخش کجور رفع شود

فرماندار نوشهر گفت: موانع زیست محیطی در بخش کجور رفع شود زیرا بسیاری از سرمایه گذاری ها در این زمینه با مشکل مواجه می شوند.

موانع زیست محیطی در بخش کجور رفع شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، رستم زرودی فرماندار شهرستان نوشهر در نشست مشترک کاهش محرومیت و رفع موانع تولید و اشتغال منطقه کجور که به میزبانی روستای انگاس برگزار شد، با اشاره به اینکه بخش کجور قدمت هفت هزار ساله دارد و نیازمند به توجه ویژه است، اظهار داشت: بخش کجور با توجه به قدمت تاریخی اش پیشرفت لازم را نداشت. 

 

وی ادامه داد: حوزه شهرستان نوشهر در غرب مازندران بیشترین ظرفیت کشت گندم و جو را داریم اما از برخی محرومیت ها در این زمینه رنج می برد. 

 

فرماندار نوشهر با بیان اینکه در بخش باغات سیاه ریشه هم حرف اول را می زند، گفت: استعداد کشاورزی بخش کجور در سطح مازندران استثنا است. 

 

وی افزود: در بحث گردشگری، صنعت و خدمات پتانسیل فراوانی دارد اما از مشکلات زیست محیطی رنج می برد زیرا نوشهر تنها شهرستان استان مازندران است که در زون محیط زیست قرار دارد و این سبب می شود که نمی توان در بخش سرمایه گذاری استعلام بگیریم. 

 

وی با تأکید بر اینکه انتظار داریم موانع زیست محیطی برطرف شود، ابراز داشت: مشکل آب شرب در بخش کجور بسیار حساس شده است. 

 

زرودی بیان داشت: مجتمع آبرسانی اویل که شش روستا را پوشش می دهد درگیر یک برگ کاغذ استعلام هستیم. 

 

وی زباله را یکی از معضلات اصلی بخش کجور دانست و تصریح کرد: زباله های بخش کجور به منطقه «جِرنو» منتقل و تخلیه می شد اما به هر دلیلی بسته شد اما صد جای دیگر کجور تبدیل به جرنو شد و زباله ها در مناطق مختلف کجور تخلیه می شود. 

 

فرماندار نوشهر گفت: انتطار داریم از محل ماده 58 خودروی نیسان در اختیار بخش کجور قرار داده شود تا این خودرو که به راحتی می تواند در کوچه پس کوچه های روستاها تردد کند، زباله ها را جمع آوری و به نقطه ثابت منتقل شود. 

 

وی اظهار داشت: در حالی که توسعه ورزش روستایی از تأکیدات استاندار مازندران است اما سالن های ورزشی کجور تجهیزات ندارد و نیاز به امکانات دارد. 

 

زرودی عنوان داشت: راههای بخش کجور از شرایط مطلوبی ندارد و نیاز به مرمت آسفالت دارد که باید برای حل آن قیر مورد نیاز تأمین شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه