English

آریا حمیدیان خبرداد؛

کیش میزبان ۲۵۰ موسسه دولتی و خصوصی در رویداد اینوکس

مدیر برگزاری رویداد کیش اینوکس گفت: چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی با حضور ۲۵۰ شرکت و موسسه دولتی و خصوصی در کیش برپا می‌شود.

کیش میزبان ۲۵۰ موسسه دولتی و خصوصی در رویداد اینوکس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، آریا حمیدیان مدیر برگزاری رویداد کیش اینوکس گفت: این رویداد اقتصادی با معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری با محوریت تقویت سرمایه‌گذاری در اقتصاد مولد، تسهیل توسعه و تجارت، ساماندهی سیاست‌های پولی و مالی کشور، توسعه مناطق آزاد و ویژه و نقش این مناطق در توسعه اقتصادی کشور، مواجهه با ابر چالش‌های زیست محیطی و تقویت شفافیت اقتصادی کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: تکمیل زنجیره‌های تولید ملی، امنیت سرمایه‌گذاری و رفع موانع، راه کار‌های بهبود فضای کسب وکار، بورس بین‌الملل و بانک داری آف شور، بررسی وضعیت رمز ارز‌ها و تعیین جایگاه آن در اقتصاد کشور، بازسازی و تقویت مناسبات بین‌المللی به ویژه با کشور‌های منطقه، توجه بیش از پیش به اقتصاد دانش‌بنیان و سایر موضوعات روز اقتصادی کشور از دیگر اهداف برگزاری این رویداد اقتصادی است.

حمیدیان حضور شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپی را از دیگر نقاط قوت این رویداد اعلام کرد و افزود: برگزاری ۳۶ همایش آموزشی و تخصصی در دو روز از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه است.

مدیر برگزاری رویداد کیش اینوکس افزود: برای حضور در این رویداد ۵۰ شرکت فعال در حوزه‌های مختلف از جمله بورس و بانک نام نویسی و ۷۰ طرح و ایده خود را برای ارایه آماده کرده اند.

چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی از فردا دوشنبه ۲۵ مهر تا پنج شنبه ۲۸ مهر در نمایشگاه بین المللی جزیره کیش دایر می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه