English

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

تأکید رهبر معظم انقلاب بر حل مشکل آب اصفهان/ در اولویت‌ بندی اقدامات آبی باید به اجماع رسید

​رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم اصفهان فرمودند مسئله آب اصفهان جدی است و قبول دارم، پیگیری کرده‌ و می‌کنم و این دولت در حال برنامه ریزی و اقداماتی است که ولو بلند مدت اما به نتیجه می‌رسد.

تأکید رهبر معظم انقلاب بر حل مشکل آب اصفهان/ در اولویت‌ بندی اقدامات آبی باید به اجماع رسید

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمد نورصالحی در نطق پیش از دستور شصت و چهارمین جلسه علنی شورا با گرامیداشت سالروز حماسه ۲۵ آبان و عرض خدا قوت به همه دست اندرکاران رویدادهای این روز اظهار کرد: عموم مردم، مجموعه شهرداری، روابط عمومی، سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی و دیگر بخش‌ها، به نحو مطلوبی با آذین بندی و اجرای برنامه‌های خوب، این ایام را گرامی‌داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به دیدار روز گذشته مردم اصفهان با رهبر معظم انقلاب بیان کرد: به همین مناسبت، دیدار اقشار مختلف و مسئولان در سطوح مختلف با رهبر معظم انقلاب برگزار شد. این دیدار پس از چند سال، اقدام خوب و شایسته‌ای بود که تقارن آن با ۲۵ آبان و تثبیت این روز به نام اصفهان ارزشمند بود. از همه کسانی که زمینه این دیدار را فراهم کردند تشکر می‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رهبر معظم انقلاب در ابتدا مردم اصفهان را مورد لطف قرار دادند و گفتند از همین جا به مردم اصفهان سلام می‌رسانم و از ایمان و جهادشان تشکر می‌کنم. رهبر معظم انقلاب در ادامه بیانات خود مناقب اصفهان را برشمردند و اشاراتی در خصوص ویژگی‌های اصفهان داشتند و اشاره کردند که اگر مسئولان شبانه روز در جبران زحمات مردم اصفهان کار کنند جا دارد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب با توجه به شرایط روز، بیانات مهمی داشتند که رئوس و مشروح آن را مردم شنیدند. بیش از یک ساعت صحبت رهبر انقلاب پیرامون تبیین دشمنی با ایران، پیشرفت‌های کشور و تاکید بر این نکته بود که بساط شرارت ان شاء الله به زودی جمع خواهد شد.

نورصالحی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب به چالش پیشرفت در مقابل توقف، رکود و ارتجاع و القای ناامیدی و بن بست اشاره کردند و گفتند کسی که القای ناامیدی کند ایران ستیز است. همچنین اشاره کردند که در رأس همه دشمنی‌ها، آمریکا قرار دارد و هر دولت و حزبی که از این کشور، سر کار بوده از دشمنی با ایران کوتاه نیامده است.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب همچنین به مشکلات اقتصادی اشاره کردند و علت نام گذاری در سال‌های اخیر را تاکید بر حل مشکلات اقتصادی دانستند. ضمن اینکه به ناکارآمدی‌ها و تحریم‌ها نیز اشاره کردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اشاره قاطعی به مشکل آب مردم اصفهان داشتند گفت: آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان، طی صحبت مقدماتی خدمت رهبر انقلاب فرمودند که مهمترین و اساسی‌ترین و حادترین مشکل مردم اصفهان آب است. از ۲۰ سال قبل که رهبر انقلاب تشریف آوردند و تاکید داشتند دولت‌های مختلف اهتمام جدی نداشتند.

وی تصریح کرد: رهبر انقلاب فرمودند مسئله آب اصفهان جدی است و قبول دارم، پیگیری کرده‌ و می‌کنم و این دولت در حال برنامه ریزی و اقداماتی است که ولو بلند مدت اما به نتیجه می‌رسد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای حل مشکل آب اصفهان گفت: قبل و بعد از دیدار دو جلسه خوب در همین ارتباط داشتیم و امیدواریم در برنامه‌ریزی اقدامات انجام شده و اولویت‌ بندی‌ها به اجماع رسیده و اقدام خوبی مبتنی بر فرمایش‌های رهبر انقلاب صورت گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه