English

هیچ قدرتی در منطقه و دنیا توان مقابله با نیروی نظامی ایران را ندارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: دشمن به این نتیجه رسیده که امکان اقدام نظامی و آسیب زدن از بیرون به کشور وجود ندارد چرا که اقتدار ما را می‌فهمد و می‌داند که ما به مرحله‌ای از خودکفایی و پشتیبانی ملی رسیده‌ایم که هیچ قدرتی در منطقه و دنیا امکان مقابله با ما را ندارد.

هیچ قدرتی در منطقه و دنیا توان مقابله با نیروی نظامی ایران را ندارد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احسان کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در نشست مشترک با فرماندهی و مسئولان ارشد انتظامی استان هرمزگان، اظهار داشت: در روزهایی قرار داریم که برای نیروی انتظامی آزمونی سخت بوده و خدا را شاکریم که نیروی مقتدر انتظامی همانند سایر حوادث و ناآرامی‌های گذشته سر بلند بیرون آمد.

وی بیان کرد: در این مدت، دشمن همه ظرفیت خود را به کف خیابان‌ها آورده، اما همانند زمان جنگ تحمیلی که همه دشمنان در یک طرف و ما پیروز شدیم و در اغتشاشات اخیر نیز به برکت مردم آگاه، بصیر و ولایت مدار پیروز می‌شویم.

کامرانی افزود: دشمن پس از ناامیدی از جنگ همه امید خود را به درون کشور معطوف کرد و مزدوران و وابستگان فکری و عقیدتی خود را با تمام توان اعم از مادی و معنوی را به کف خیابان آورده و به خوبی شاهد هستیم که نیروی انتظامی و حافظان امنیت درون کشور با همکاری مردم با هوشمندی و تدبیر بر این توطئه‌ها غلبه می‌کند.

وی بیان داشت: دشمن به این نتیجه رسیده که امکان اقدام نظامی و آسیب زدن از بیرون به کشور وجود ندارد چرا که اقتدار ما را می‌فهمد و می‌داند که ما به مرحله‌ای از خودکفایی و پشتیبانی ملی رسیده‌ایم که هیچ قدرتی در منطقه و دنیا امکان مقابله با ما را ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خاطرنشان کرد: مسائل داخلی کشور به خود ما مربوط است و اگر دختری در کشور ما به دلیل حادثه‌ای فوت می‌کند، مربوط به خود ماست چراکه قلبا برای تک تک دختران و پسرانی که از دست می‌دهیم ناراحت می‌شویم، اما دشمنی که نمی‌تواند برای ما دلسوز باشد این حادثه را بهانه کرده و همه توان خود را برای آسیب زدن به میدان آورده است.

وی اذعان داشت: هر چند دشمن همه توان خود را برای ضربه زدن به نظام از درون به میدان آورده، اما هم مردم با آگاهی و بصیرت متوجه این توطئه شدند و هم نیروی انتظامی مقتدر ظاهر شده و با پشتیبانی سپاه و بسیج، به لطف الهی از این آزمون هم سربلند بیرون می‌آیند.

سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان نیز در ابتدای این نشست مشترک، گزارشی کامل از عملکرد و اقدامات انتظامی استان در راستای برقراری و حفظ نظم و امنیت و اقدامات شبانه روزی و طاقت فرسای مجموعه کارکنان انتظامی در حوادث و اغتشاشات اخیر ارائه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه