English

آزادی سه زندانی مهریه در هرمزگان

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان هرمزگان گفت: سه زندانی غیرعمد که به دلیل عدم پرداخت مهریه از حداقل 2 ماه تا حداکثر 5 ماه در زندان‌های بندرعباس و میناب بسر می‌بردند با مساعدت این نهاد حمایتی به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

آزادی سه زندانی مهریه در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احمد مرادی نژاد مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه هرمزگان اظهار داشت: سه زندانی غیرعمد که به دلیل عدم پرداخت مهریه از حداقل 2 ماه تا حداکثر 5 ماه در زندان‌های بندرعباس و میناب  بسر می‌بردند با مساعدت این نهاد حمایتی به آغوش گرم  خانواده بازگشتند.

به گفته وی، سه زندانی غیرعمد هر کدام به ترتیب دارای 690 سکه و 114 سکه و 14 سکه محکوم شده بودند که با پیگیری اعسار تقسیط و تعدیل توسط ستاد مردمی دیه استان  هر کدام جداگانه با پرداخت یک  سکه پیش و هر ده ماه یک سکه زمینه آزادی شان فراهم گردید که با کمک نیکوکاران و خیران استانی از بند رهایی یافتند. 

مرادی نژاد با اشاره به احادیث خاطرنشان کرد: بزرگترین و با برکت ترین ازدواج آن است که مهریه در آن کم باشد و اگر این سرلوحه امر مقدس ازدواج و سنت پیغمبر اسلام در زندگی جوانان باشد یقینا کمتر کسی با مهریه های سنگین روانه زندان می‌شود.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه هرمزگان تصریح کرد: چشم و هم چشمی، رواج ارزش‌های مادی، گسترش روحیه تجمل گرایی و رها کردن زندگی و عدم مسئولیت پذیری برخی از مردان بی تعهد در زندگی مشترک از علل بروز طلاق است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه