English

سرهنگ حسن دستوری زاده خبرداد؛

اعزام مشمولان وظیفه عمومی پایه خدمتی آذر ماه به مراکز آموزشی

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی هرمزگان با اعلام خبر اعزام مشمولان در روز سه شنبه یکم آذر ماه، بر همراه داشتن مدارک هویتی، برگه اعزام و برگه معرفی به مرکز آموزشی توسط مشمولان اعزامی تأکید کرد.

اعزام مشمولان وظیفه عمومی پایه خدمتی آذر ماه به مراکز آموزشی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ حسن دستوری معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی هرمزگان در تشریح این خبر گفت: عملیات اعزام مشمولان فارغ التحصیلان دانشگاهی، دیپلم و عادی در صبح روز سه شنبه یکم آذر ماه در خیابان انتظام از مقابل معاونت وظیفه عمومی به مراکز آموزشی تعیین شده انجام می شوند.

وی با تأکید بر حضور به موقع مشمولان در محل اعزام واقع در بندرعباس خیابان انتظام پشت بیمارستان خاتم الانبیاء، از آنان خواست ضمن رعایت نکات بهداشتی، حتما و الزاما مدارک هویتی، برگه آماده به خدمت، برگه معرفی به مرکز آموزش و همچنین وسایل شخصی و اقلام بهداشتی مورد نیاز به همراه داشته باشند.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه تاریخ اعزام مشمولین معاف از رزم (دارای بیماری های مزمن آسمی و قلبی و عروقی به صورت سامانه‌ای تمدید میشود از این گونه مشمولان خواست قبل از حضور در معاونت وظیفه عمومی استان تاریخ اعزام خودشان را از طریق دفاتر پلیس+10 محل سکونت کنترل نمایند.

معاون وظیفه عمومی هرمزگان با تاکید بر لزوم و ضرورت استفاده از ماسک و رعایت نکات بهداشتی توسط مشمولان به منظور حفظ سلامت مشمولین و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، به خانواده های مشمولان توصیه کرد به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت و تسریع در عملیات اعزام، از همراهی کردن مشمولان در روز اعزام خوداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه