English

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

در جنگ ترکیبی امروز، نیاز به حضور زنان داریم

​عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در جنگ ترکیبی امروز، نیاز به حضور زنان داریم و می‌توانیم با عملیاتی مادرانه و زنانه به پیروزی برسیم.

در جنگ ترکیبی امروز، نیاز به حضور زنان داریم

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، فرزانه کلاهدوزان در یادواره ۲۸٠ شهیده اصفهان، با گرامی‌داشت یاد شهدای ۲۵ آبان اظهار کرد: در چهلمین سالگرد تشییع ۳۷٠ شهید عملیات محرم هستیم. در آن روز مادران و خواهران و دختران شهر ما، پیکر عزیزان خود را تشییع کردند و این نشان از ایثار آنها دارد.

وی افزود: در جنگ ترکیبی امروز نیز، نیاز به حضور زنان داریم. ان شاءالله در این جنگ نیز با شناخت از شرایط و نحوه جنگ دشمن به پیروزی می‌رسیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه  زمانی در جنگ به موفقیت رسیدیم که شناسایی‌ها به درستی انجام شد، گفت: شهید حسن باقری به این نتیجه رسید که در آن زمان تیم شناسایی تشکیل شود و اکنون نیز زمانی است که باید برای مقابله با دشمن، نقاط مهم را شناسایی کنیم و این حرکت باید از دختران ما آغاز شود زیرا در تیررس اهداف دشمن قرار گرفته‌اند.

وی افزود:  دختران نوجوان و جوان کسانی هستند که در این جنگ ترکیبی مورد هدف قرار گرفتند و وظیفه ما شناسایی این نوجوانان و صحبت با آنهاست تا بتوانیم در کنار هم تکلیفی که بر دوش داریم را عملی کنیم.

کلاهدوزان با بیان اینکه ما با عملیاتی مادرانه و زنانه می‌توانیم در این جنگ پیروز باشیم، تصریح کرد: می‌توانیم در این جنگ ترکیبی برای ظهور آماده شویم، زیرا ما در حال تربیت شدن برای ظهور هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه