English

جانشین فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه :

بزرگترین جهاد ما امروز تربیت رسانه ای نوجوانان و جوانان است

جانشین فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در مراسم چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج، با حضور ۱۶ تیم در کرمانشاه گفت: بزرگترین جهاد ما امروز تربیت رسانه ای نوجوانان و جوانان است.

بزرگترین جهاد ما امروز تربیت رسانه ای نوجوانان و جوانان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مسعود قنبری جانشین، فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در مراسم مرحله استانی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج، که با حضور ۱۶ تیم در کرمانشاه آغاز بکار کرد، ابراز داشت: باید سواد رسانه ای جامعه را بالا ببریم چرا که هرچه در حوزه فضای مجازی کار کنیم، باز هم کم است.

وی اضافه کرد: باید جوانان در حوزه فضای مجازی و سواد رسانه‌ای ورود جدی داشته باشند، چون با شعار دادن نمی‌توان در این حوزه موفق عمل کرد.

وی تاکید کرد: امروز تمام تلاش دشمنان این است که در حوزه فرهنگی به ما ضربه بزنند، لذا برای مقابله با توطئه های دشمنان همه باید افسران جنگ نرم شویم.

سعید کریمی، مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان کرمانشاه، نیز که در آیین افتتاحیه این رویداد سخن می گفت، با اشاره به برگزاری این رویداد از ۲۵ تا 27 آبان به صورت حضوری در کرمانشاه، اظهار داشت: با شروع رویداد و اعلام موضوعات آن شرکت کنندگان در یک بازه زمانی 48 ساعته فرصت دارند توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه 16 تیم متقاضی شرکت در این رویداد شده‌اند، گفت: این رویداد در رشته‌های برنامه نویسی موبایل، بازی سازی موبایلی و پویانمایی برگزار شده که در هریک از رشته ها به ترتیب پنج، سه و هشت تیم متقاضی شرکت در رویداد شده اند.

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان کرمانشاه با بیان اینکه نفرات برتر این رویداد به رویداد کشوری تولید محتوای دیجیتال بسیج راه پیدا خواهند کرد، افزود: برای نفرات اول تا سوم به ترتیب جوایز هفت، پنج و دو میلیون تومانی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: شش تیم برگزاری این رویداد را در کرمانشاه داوری خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه