English

لزوم توجه به آموزش سواد رسانه‌ای برای مردم و پرسنل شهرداری

عضو کمیته ایثار و شهادت شهرداری قم با تأکید بر لزوم توجه به آموزش سواد رسانه‌ای برای مردم و پرسنل شهرداری گفت: بیشترین آسیب در معرفی درست تفکر بسیجی به جوانان را نادیده گرفتن فرم در کنار محتوا است و باید نقش شهردار قم و پیگیری شهرداری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای مردم تبیین شود.

لزوم توجه به آموزش سواد رسانه‌ای برای مردم و پرسنل شهرداری

به گزارش خبرگزاری موج قم، علیرضا کنگرانی در هشتمین جلسه کمیته ایثار و شهادت شهرداری قم ، به اهمیت آموزش سواد رسانه‌ای اشاره کرد و اظهار داشت: سواد رسانه‌ای با یک سخنرانی و بیان ریشه عامل اغتشاشات که دشمنان هستند اتفاق نمی‌افتد، ما باید به‌صورت تخصصی، تشخیص خبر درست از  نادرست را به کارمندان خود آموزش دهیم.

وی توجه به فرم در کنار توجه به محتوا را لازم خواند و افزود: باید تفکر بسیجی را در قالب کارهای نو و جدید به مردم معرفی کنیم و استفاده از ابزارهای هنری را در بیان محتواهای غنی مهم بدانیم.

عضو کمیته ایثار و شهادت شهرداری قم بیشترین آسیب در معرفی درست تفکر بسیجی به جوانان را نادیده گرفتن فرم دانست و بیان کرد: باید بدانیم هر کار فرهنگی که برای آن می‌خواهیم برنامه‌ریزی و هزینه کنیم چه خروجی خواهد داشت، مثلاً برای ۱۰ عنوان کتابی که قرار است چاپ شود، مسابقه کتاب‌خوانی نیز برگزار کنیم.

وی با یادآوری سخنان شهید سردار سلیمانی برای فرزند خطاب کردن تمام دختران جامعه تصریح کرد: ما امروز نیاز به آگاهی داشته و برای ترویج فرهنگ اصیل ایثار و شهادت باید مانند سردار سلیمانی همه افراد جامعه را خطاب قرار دهیم.

لنگرانی در پایان تأکید کرد: باید نقش شهرداری در تمام برنامه‌های و اقدامات مشخص‌شده و به مردم اعلام شود، مثلاً هزینه و پیگیری شهرداری و شخص شهردار در ساخت باغ‌موزه و شهدای گمنام کوه خضر باید دیده شود، شهرداری تنها در محوطه‌سازی باغ‌موزه حدود ۳۲ میلیارد تومان هزینه کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه