English

دیدار با خانواده شهدا توفیقی برای خدمت گذاران است

شهردار قم با تأکید بر خدمت بر مبنای سیره شهدا در شهرداری گفت: دیدار با خانواده شهدا توفیق بوده و تلاش می‌کنیم یاد و پیام شهدا را در خدمت صادقانه به مردم انتقال دهیم.

دیدار با خانواده شهدا توفیقی برای خدمت گذاران است

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید مرتضی سقاییان نژاد در دیدار با خانواده شهید مولوی، مدیر روابط عمومی شهرداری قم در زمان هشت سال جنگ تحمیلی، با اشاره به جایگاه شهدا و خانواده شهدا در جامعه اظهار داشت: شهدا در دین اسلام زنده و حاضر بوده و روح پاک آنان ناظر بر اعمال ما است.

وی دیدار و گفت‌وگو با خانواده شهدا را درمان‌کننده گرفتاری‌ها دانست و افزود: دیدار با خانواده شهدا یک توفیق برای خدمت‌گذاران است و نعمتی محسوب می‌شود که خداوند به ما ارزانی داشته است.

شهردار قم همچنین شهادت را توفیق الهی خواند و بیان کرد: آن شالله خداوند به ما نیز توفیق خدمت را مردم را بدهد تا بتوانیم راه شهدا را ادامه بدهیم و همان‌طور که مقام معظم رهبری تأکیددارند یاد و پیام شهدا موضوعیت داشته و از خداوند توفیق ادامه راه آن‌ها را می‌طلبیم.

وی شهدا را چراغ راه خدمت به مردم دانست و ادامه داد: شهدا رهنمای ما هستند و در سیره و پیام آنها چگونگی تعالی معنوی و خدمت به ما آموزش داده می‌شود.

سقاییان نژاد با یادآوری یاد شهید مولوی و سیره این شهید تصریح کرد: شهید مولوی الگو و افتخار خانواده بزرگ شهرداری قم بوده و قدردان خانواده این شهید و همه خانواده شهدا هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه