English

دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی است

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: اکنون دشمنان ایران، به دنبال ایجاد فضای ناامیدی در کشور هستند.

دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی است

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد در سلسله نشست های جهاد تبیین با موضوع «آینده انقلاب؛ واقعی یا موهوم» درقم با اشاره بر ضرورت توجه به افراد که در ناآرامی های اخیر کشور شرکت داشته اند بیان کرد: بخش بزرگی از شرکت کنندگان در اغتشاشات اخیر افرادی هستند که از روی ناآگاهی، هیجان و گره های ذهنی وارد این ناآرامی ها شده و خود را درگیر این مسائل کرده اند، مناسب است مبلغان و فعالان فرهنگی در خصوص تبیین و آگاه نمودن این افراد، فعالیت های تخصصی و متناسب را ایجاد کنند.

وی افزود: معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با توجه به رسالت ذاتی خویش و در راستای جهاد تبیین با اعزام مبلغان متخصص در عرصه های سیاسی، مشاوره و ... در بین افراد بازداشت شده در اغتشاشات اخیر و همچنین خانواده آنان قدم هایی را برداشته است.

وی با بیان اینکه اکنون دشمنان ایران، به دنبال ایجاد فضای ناامیدی در کشور هستند، افزود: تلاش های فعالان در عرصه های فرهنگی و دینی باید به همان سویی باشد که دشمنان آن را در نظر دارند، اکنون دشمنان قسم خورده ملت ایران، امید افراد جامعه را نشانه رفته اند و باید توجه کنیم که فعالیت های فرهنگی ما نیز با محوریت ایجاد امید در جامعه صوررت پذیرد.

روستا آزاد اظهار داشت: برگزاری سلسله نشست های جهاد تبیین با تکیه بر «مساله محور بودن» و با هدف افزایش سطح علمی طلاب و مبلغان ترتیب خواهد یافت.

وی در ادامه گفت: تلاش می شود مطالب بیان شده در سلسله نشست های جهاد تبیین، تبدیل به یک محتوای کاربردی شده و در اختیار مبلغان و فعالان فرهنگی در سراسر کشور قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه