English

فرماندار ساری:

سند جامع سرمایه گذاری شهرستان های ساری و میاندورود در حال تدوین است

فرماندار ساری گفت: دولت سیزدهم با شناسایی و ریل گذاری مناسب مازندران را به کارگاه سازندگی برای ایجاد اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی تبدیل کرده است. ‎

سند جامع سرمایه گذاری شهرستان های ساری و میاندورود در حال تدوین است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمدعلی نوبخت فرماندار ساری در اولین همایش فرصت های سرمایه‌گذاری مازندران در ساری اظهار داشت: توسعه اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی مردم تنها با میدان داری بخش خصوصی قابل تصور است و برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری به طور حتم روند ایجاد اشتغال پایدار در مرکز استان و دیگر شهرستان های مازندران را هموار خواهد کرد.

وی ادامه داد: در استان مازندران با سیاست های خوب استاندار برای تحقق اشتغال 54 هزار نفری سالانه و رشد اقتصادی 7.8 درصدی با برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری تلاش خواهیم کرد.

فرماندار ساری اضافه کرد: سند جامع سرمایه گذاری در شهرستان های ساری و میاندورود را در حال تهیه و تدوین هستیم تا تهدید، بدبینی در سرمایه گذاری را به فرصت و اندیشه ورزی تبدیل کنیم.

وی گفت: وجود خطوط ریلی، مرز هوایی و همجواری با دریا از جمله مزیت های اقتصادی و زیرساختی در استان است که به طور حتم تمام فعالان اقتصادی با شناسایی این ظرفیت ها در این دیار سرمایه گذاری خواهند کرد.

نوبخت تصریح کرد: محترم شمردن منافع سرمایه‌گذاران اساس کار مسئولان دستگاه های اجرایی است و شهرستان های ساری و میاندورود سرشار از دارایی و منابع است که باید با پرهیز از خام فروشی و با نگاه واقع بینانه برای شکوفایی این ظرفیت ها با راه‌اندازی بنگاه های اقتصادی گام برداریم.

وی بیان داشت: قطار توسعه استان به حرکت درآمده و تلاش خواهیم کرد که مازندران را به کارگاه سازندگی تبدیل خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه