English

دیدار معاونت توسعه مدیریت و پشنیبانی سازمان با شهردار کرمانشاه

پس از تصویب لایحه دو فوریتی شورای اسلامی کرمانشاه با موضوع واگذاری سوله بحران، تفاهم نامه ما بین شهرداری وپزشکی قانونی به امضا خواهد رسید.

دیدار معاونت توسعه مدیریت و پشنیبانی سازمان با شهردار کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، حاج منوچهری، معاونت توسعه مدیریت و پشنیبانی سازمان به همراه هادیزادگان مدیرکل دفتر فناوری و اطلاعات و تحول اداری و مهندس زارع رئیس گروه فنی و مهندسی سازمان در سفر یکروزه به استان کرمانشاه از از پروژه سوله بحران (سالن تشریح) بازدید به عمل آورند و پس از آن با حضور در اداره کل پزشکی قانونی کرمانشاه ضمن دیدار و گفتگو با دکتر سلیم خانی در خصوص اقدامات صورت گرفته، مشکلات ، کمبودها و هم چنین پروژه سوله بحران به بحث و گفت و گو پرداختند.

در این بازدید همکاران بخش های مختلف یه بیان کمبودها و مشکلات موجود پرداختند و سوالات خود را نیز مطرح نمودند .

حاج منوچهری و دکتر هادیزادگان نیز ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های همکاران پزشکی قانونی کرمانشاه، پاسخگوی سوالات همکاران بودند.

سپس به منظور بازدید از پروژه درحال ساخت اداره پزشکی قانونی شهرستان صحنه به همراه دکتر خانی وکارشناسان پزشکی قانونی کرمانشاه به آن شهرستان سفر نمودند واز نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی پروژه قرار گرفتند.همچنین در خصوص رفع نواقص وموانع احتمالی با پیمانکار وناظر برنامه ریزی پروژه نیز بحث و گفت و گو شد.

پس از این بازدید با حضور در شهرداری با  نوروزی شهردار کرمانشاه دیدار کردند. در این دیدار دکتر حاج منوچهری از خدمات وحسن توجه شهردار کرمانشاه به‌ خدمات شبانه روزی پزشکی قانونی استان کرمانشاه و همچنین مساعدت‌های استاندار ،معاون امور عمرانی استانداری ،مدیرکل بحران و فرماندار کرمانشاه در موضوع اعتبارات استانی وبه خصوص موضوع واگذاری و دراختیار گذاشتن سوله بحران شهرداری منطقه سه به اداره پزشکی قانونی کرمانشاه به منظور نگهداری اجساد مجهول واستفاده در زمان بحران های احتمالی در استان کرمانشاه تقدیر کردند .

در ادامه  نوروزی ضمن خیر مقدم از خدمات سخت وفنی پزشکی قانونی در استان کرمانشاه و بخصوص زحمات وپیگیری ها وتلاش های دکتر خانی مدیر کل پزشکی قانونی استان تشکر کرد .

وی افزود : پس از تصویب لایحه دو فوریتی شورای اسلامی کرمانشاه با موضوع واگذاری سوله بحران و عقد تفاهم نامه ما بین شهرداری وپزشکی قانونی ،این شهرداری در امور دیوار کشی محوطه سوله وسایر خدمات مورد نیاز به منظور راه اندازی سوله بحران مذکور تلاش وپشتیبانی لازم را بعمل خواهد آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه