English

شهردار کرمانشاه خبر داد؛

اختصاص ۳۰ درصدی بیلبوردهای شهری کرمانشاه به موضوع «حجاب و عفاف»

شهردار کرمانشاه از اختصاص دادن ۳۰ درصد بیلبوردهای شهری به موضوع حجاب و عفاف در شهر کرمانشاه خبر داد.

اختصاص ۳۰ درصدی بیلبوردهای شهری کرمانشاه به موضوع «حجاب و عفاف»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه اظهار داشت : مشاوره‌های خانواده در فرهنگسرا‌های شهرداری فعال شده و در حال مشاوره به خانواده‌ها و به ویژه زوجین جوان است.

وی افزود: علاوه بر این پایگاه‌هایی برای آموزش و اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار در سطح شهر در حال راه اندازی است که یک پایگاه آن در دولت آباد افتتاح شده و راه اندازی هفت پایگاه دیگر در دستور کار قرار دارد.

شهردار کرمانشاه در بحث ایجاد شادی و نشاط اجتماعی هم که محور مهم شورای فرهنگ عمومی است در پنج ماه گذشته شش جشن بزرگ را در سطح شهر برگزار کرده ایم و در تلاش برای برپایی جشن‌های دیگر پس از پایان ماه محرم و صفر هستیم.

وی افزود: در بحث حجاب و عفاف هم به جای ۱۰ درصد بیلبورد‌های شهر، ۳۰ درصد آن‌ها به مسائل اخلاقی و فرهنگی اختصاص یافته است و هم اکنون از ۶۰ بیلبورد تبلیغاتی سطح شهر ۲۰ مورد آن‌ها به بحث حجاب و عفاف و مسائل اخلاقی اختصاص پیدا کرده است.

نوروزی گفت: در بحث راه اندازی نمایشگاه حجاب و عفاف هم سوله‌ای درمحوطه پشتی پارک "شاهد" در نظر گرفته شده که در صورت پای کار آمدن اداره صمت و تولیدکنندگان این نمایشگاه هم راه اندازی می‌شود.

وی افزود: علاوه بر این برگزاری کلاس‌های اخلاق در فرهنگسرا‌های شهرداری در دستور کار قرار گرفته و نخستین دوره آن برای کارکنان شهرداری برگزار شده است.

شهردار کرمانشاه پیشنهاد راه اندازی موزه "راه کربلا" در کرمانشاه را مطرح کرد و افزود: اگر میراث فرهنگی در این زمینه همکاری کند حاضریم مکانی را به راه اندازی این موزه اختصاص دهیم.

وی افزود: در این موزه می‌توان تمام آثار مرتبط با تردد زوار عتبات عالیات از مرز خسروی را به نمایش گذاشت و یک هویت سازی جدی با محوریت "کرمانشاه؛ دروازه کربلا" انجام داد.

نوروزی گفت: در این موزه افرادی می‌توانند بصورت راوی حضور داشته و پیشینه کرمانشاه در این زمینه را برای بازدیدکنندگان مطرح کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه