English

به همت کانون جهادی کیش اندیش در اردوی جهادی ۲ روزه،

بیش از ۵ میلیارد ریال خدمت رایگان سلامت به ساکنان مناطق کم برخوردار فارس ارائه شد

اعضای کانون جهادی کیش اندیش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با برپایی اردوی دو روزه جهادی، به مردم مناطق محروم جنوب شهر شیراز، خدمات رایگان سلامت ارائه دادند.

بیش از ۵ میلیارد ریال خدمت رایگان سلامت به ساکنان مناطق کم برخوردار فارس ارائه شد

به گزارش خبرگزاری موج فارس، امیر گلستانی دبیر کانون جهادی کیش اندیش گفت: با برگزاری برنامه جهادی دو روزه و همکاری داوطلبانه تیم های متخصص سلامت، خدماتی به ارزش مالی ۵۲۰ میلیون تومان به صورت رایگان به مردم مناطق محروم جنوب شهر شیراز ارائه شد.

گلستانی ادامه داد: در این فعالیت جهادی، ۱۷ نیروی متخصص در قالب ۱۰ تخصص پزشکی به صورت داوطلبانه با این برنامه همکاری کرده و به حدود سه هزار مراجعه کننده، خدمات سلامت ارائه کردند.

او افزود: طی این فعالیت نیک اندیشانه، بیش از دو هزار و ۷۰۰ تن از مراجعان، با حضور پزشکان عمومی و متخصص ویزیت شده و به بیش از ۱۳۰ مراجعه کننده نیز خدمات دندانپزشکی رایگان ارائه شد.

گلستانی با اشاره به این موضوع که همه داروهای تجویز شده به مراجعان به صورت رایگان در اختیار آنان قرار گرفت، گفت: در این برنامه جهادی پزشکان متخصص اطفال، پوست و مو، توانبخشی، زنان و مامایی، ارتوپدی، طب ورزشی، داخلی، گوش و حلق و بینی، تغذیه و روانشناسی؛ پزشکان عمومی، پرستاران و همکاران داروساز در کنار یکدیگر و به مدت دو روز، به مردم این مناطق ارائه خدمت کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه