English

ظرفیت های صید و صیادی ابوموسی کم نظیر است

سرپرست اداره شیلات هرمزگان در پی سفر به ابوموسی با جمعی از صیادان این شهرستان دیدار کرد و برتسریع در رفع مشکلات حوزه شیلات در این شهرستان به ویژه در بخش صید و صیادی و همچنین ارتقا خدمات رسانی به مردم این منطقه تاکید کرد.

ظرفیت های صید و صیادی ابوموسی کم نظیر است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، ساسان صادقی سرپرست اداره شیلات هرمزگان در این دیدار با بیان اینکه ابوموسی با بهره مندی از 60 فروند شناور صیادی قایق و لنج، ضمن ایجاد  اشتغال برای 210 نفر در حوزه صیادی، ایجاد کرده است و توانسته سالانه حدود هزار و 600 تن از میزان صید را به خود اختصاص دهد.

وی با بیان اینکه ظرفیت های شیلاتی ابوموسی به ویژه در حوزه پرورش ماهی در قفس کم نظیر است تصریح کرد: برنامه های خوبی برای توسعه این شهرستان در حوزه شیلات در دستور کار شیلات هرمزگان قرار دارد و بی شک در آینده ای نزدیک شاهد گام های خوبی از سوی شیلات هرمزگان در این مسیر خواهیم بود.

گفتنی است سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان در سفر به ابوموسی با حضور در این شهرستان به بررسی مسائل و مشکلات جامعه صیادی و متقاضیان فعالیت صید و صیادی پرداختند و بصورت مستقیم با شهروندان ملاقات کرده و ضمن استماع مطالبات آنان به درخواست مراجعان در زمینه های شیلاتی پاسخ دادند.

جزیر ابوموسی با وسعت حدود یازده کیلومترمربع از توابع شهرستان ابوموسی بوده که در جنوب جزیره قشم واقع‌ شده است و  از جنوب به جزیره ابوموسی از شرق به عمان و از غرب به تنب کوچک ختم می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه