English

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان اصفهان خبر داد؛

راه اندازی پست موقت برق ویگل تا پایان سال ۱۴۰۱در آران وبیدگل

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان اصفهان از راه اندازی پست موقت برق ویگل تا پایان سال 1401در آران وبیدگل خبر داد.

راه اندازی پست موقت برق ویگل تا پایان سال 1401در آران وبیدگل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، فرماندار شهرستان آران و بیدگل در نشست بررسی تقویت شبکه انتقال و توزیع برق شهرستان آران و بیدگل با حضور مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان اصفهان گفت: وضعیت پست فوق توزیع برق شهرستان آران و بیدگل مطلوب نیست.

علی اکبر رضایی، به توسعه شتاب‌زای مناطق صنعتی در شهرستان آران و بیدگل و نیاز این صنایع به برق اشاره کرد گفت: باید تمهیداتی اتخاذ شود تا با تأمین زیرساختها، تولیدگران بخش صنعت و کشاورزی با آرامش خاطر بیشتری در امر تولید و اشتغال گام بردارند.

وی، با بیان اینکه بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و تأکیدات معظم‌له، حمایت از تولید و اشتغال، تنها راه نجات کشور در شرایط فعلی اقتصادی است، افزود: علیرغم برخی حمایت‌ها از تولیدکنندگان و صنعتگران شهرستان آران و بیدگل، تقویّت زیرساخت‌هایی نظیر تأمین انرژی صنایع ضروری است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این نشست، تسریع در راه‌اندازی پست 63 کیلوولت برق ویگل آران و بیدگل را خواستار شد و گفت: صنعتگران زیادی در این شهرستان نیاز به زیرساخت‌های توسعه دارند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان اصفهان نیز در ادامه این نشست به رشد و توسعه سرمایه‌گذاری صنعتگران شهرستان آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: همزمان با رشد و توسعه اقتصادی این شهرستان، منابع زیرساختی دولت به دلیل مشکلاتی که وجود داشته، رشد نکرده است.

رسول موسی‌رضایی  به انعقاد تفاهم نامه همکاری ساخت پست ۶۳ کیلو ولت ویگل آران و بیدگل طی سالهای گذشته پرداخت و خاطرنشان کرد: ما متعهد به انجام تعهدات خود هستیم.

وی بیان داشت:  به منظور تأمین برق مطمئن و پایدار مشترکین مناطق صنعتی آران و بیدگل، حداکثرتا پایان سال 1401 پست موقت برق ویگل به همراه پست سیار در آران و بیدگل راه‌اندازی می‌شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان اصفهان اظهار امیدواری کرد: تا پایان سال 1402 پست دائم ۶۳ کیلو ولت ویگل در آران و بیدگل به بهره‌برداری خواهد رسید.

گفتنی است؛ شهرستان آران و بیدگل دارای 4 منطقه صنعتی سلیمان صباحی، هلال، انصار نوش آباد، مالک اشتر علی آباد مرکزی و یک شهرک صنعتی موسوم به شهرک صنعتی آران و بیدگل است که بالغ بر ۸۰۰ واحد صنعتی دراین نواحی صنعتی فعالیت می کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه