English

در راستای پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید انجام شد؛

بازدید فرماندار شهرستان آران و بیدگل از سه واحد تولیدی شرکت تعاونی کشاورزی دامداران

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در راستای پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید، از سه واحد تولیدی شرکت تعاونی کشاورزی دامداران شهرستان آران و بیدگل بازدید کرد.

بازدید فرماندار شهرستان آران و بیدگل از سه واحد تولیدی شرکت تعاونی کشاورزی دامداران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل ضمن بازدید از سه واحد تولیدی ایستگاه" جمع‌آوری شیر، کارخانه تولید خوراک دام و کارخانه در حال احداث صنایع تبدیلی لبنی"، از نزدیک در جریان تولید و توزیع خوراک دام قرار گرفت.

رضایی اظهار داشت: این شرکت تعاونی به عنوان یکی از توانمندترین تشکل‌های بخش کشاورزی شهرستان با عضویت بیش از ۴۲۵۰ نفر از دامداران منطقه با ظرفیت‌های قابل توجه نظیرکارخانه تولید خوراک دام، کارخانه مواد لبنی، آزمایشگاه آنالیز شیر و خوراک دام و ایستگاه‌های متعدد جمع‌آوری شیر، انبارها و مراکز خرید و فروش محصولات دامی توانسته نقش‌برجسته‌ای در ارتقای صنف دامپروری و اشتغال شهرستان ایفا کند.

فرماندار آران و بیدگل با تأکید بر این که این شرکت دارای مرکز جمع‌آوری روزانه 35 تن شیر است، اظهار کرد: راه اندازی واحد تولید نهاده‌ و کنسانتره برای تأمین بخشی از نیاز دامداریهای عضو تعاونی، توزیع انواع سموم و مواد ضدعفونی به منظور رعایت موارد بهداشتی در دامداریها و توزیع نهاده‌های دامی یارانه ای خریداری شده فی ما بین اعضاء از مهم‌ترین فعالیت‌های این شرکت می باشد.

وی با اشاره به اینکه  سازندگی و خودکفایی و امنیت غذایی ایران اسلامی، جز با تلاش های مستمر و صادقانه همه دست اندرکاران و تولیدکنندگان کشور حاصل نمی شود، افزود: این شرکت با تولید دامی در سطح روستاها و به تبع آن افزایش بهره‌وری از نهاده‌های دامی، توسعه صنعت لبنیات حاصل از شیر، توسعه اشتغال پایدار روستایی و بهبود معیشت خانوارهای روستایی را فراهم ساخته است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در پایان این بازدید از تلاش مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت تعاونی کشاورزی دامداران شهرستان که در راستای تأمین و توزیع نهاده‌های دامی که موجب فراغت بال اقتصادی دامداران در شرایط موجود شده است، قدردانی کرد.

فرماندار آران و بیدگل

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه