English

فرماندار شهرستان آران و بیدگل اعلام کرد:

میزان درآمدهای مالیاتی شهرستان آران و بیدگل ۲۷۰ میلیارد ریال است

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: میزان درآمدهای مالیاتی شهرستان آران و بیدگل طی ۹ ماهه سال‌جاری ۲۷۰ میلیارد ریال است.

میزان درآمدهای مالیاتی شهرستان آران و بیدگل ۲۷۰ میلیارد ریال است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، اسماعیل بایبوردی در نشست بررسی مشکلات شهرکهای صنعتی آران و بیدگل با حضور مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان اظهار داشت: میزان درآمدهای مالیاتی شهرستان آران و بیدگل طی ۹ ماهه سال‌جاری ۲۷۰ میلیارد ریال است.

 وی اضافه کرد: برقراری ساختار نظام‌مند مالیاتی ضمن ایجاد توازن در بخش‌های مختلف اقتصاد، می‌تواند بخشی از هزینه‌های لازم برای اجرای طرح های توسعه‌ای، بهداشتی، آموزش عمومی و رفاهی شهروندان را فراهم کند.

تکریم صنعتگران و صاحبان واحدهای تولیدی از اولویت ممیزان مالیاتی در رسیدگی به پرونده‌های مالیاتی

این مقام مسئول با بیان اینکه تولید و تولیدکنندگان اقتصادی شهرستان آران و بیدگل فرشته‌های نجات این شهرستان هستند، افزود: تکریم صنعتگران و صاحبان واحدهای تولیدی، صنعتی و صنفی از اولویت ممیزان مالیات ی در رسیدگی به پرونده‌های مالیاتی و وصول مالیات بر درآمد است.

بایبوردی با اشاره به حمایت‌های ویژه از فعالان اقتصادی در قالب بخشودگی جرایم قابل بخشش مالیاتی، امهال مالیاتی و ارایه تسهیلات ویژه به مشاغل آسیب دیده از کرونا گفت: درآمدهای مالیاتی از ظرفیت‌های مهم کشور در رشد اقتصادی است که با پرداخت به‌ موقع مالیات می‌توان از این درآمدها در راستای رشد و توسعه کشور استفاده کرد.

وی تولیدکنندگان فرش ماشینی شهرستان آران و بیدگل و دیگر صنعتگران این شهرستان را پیشرانان توسعه اقتصادی نام برد و افزود: ۸۱۰ واحد صنعتی، ۵۱۰ شرکت تولید فرش ماشینی، تولید سالانه بیش از ۶۰  میلیون مترمربع فرش ماشینی، صادرات واحدهای تولیدی این شهرستان به بیش از ۱۸ کشور دنیا و کاهش نرخ بیکاری به ۵ درصد، شهرستان آران و بیدگل را به عنوان یک شهرستان تولیدپایه و تولیدمحور به همه معرفی کرده است.

فرمانداری آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل حمایت دولت از صنعت فرش ماشینی در حوزه‌های ارزی، واردات مواد اولیه و صادرات محصول را ضروری خواند و افزود: باید سرمایه‌گذاران را به عنوان قهرمانان ملی ببینیم که در این شرایط سخت به اشتغال و رونق تولید کمک می کنند و ما نیز باید به دنبال تسهیل امور آنها باشیم.

وی مالیات را یکی از ابزارهای ثبات، پایداری، سلامت، شفافیت و ع دالت اقتصادی دانست و افزود: توسعه پایدار شهرستان آران و بیدگل و تحقق شعار «جهش تولید» مستلزم تحقق درآمدهای مالیاتی است.

بایبوردی با اشاره به شکست سیاست‌های آمریکایی‌ها در شرایط تحریمی علیه ایران گفت: مالیات در بودجه ۱۴۰۰ کشور از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است به گونه‌ای که قرار است ۲۵۰ هزار میلیارد تومان از این بودجه از محل درآمدهای مالیاتی کشور تامین شود.

وی با بیان اینکه بین پرداخت مالیات و توسعه کشور رابطه معناداری وجود دارد، افزود: با جلوگیری از فرارهای مالیاتی می‌توانیم بند ناف بودجه کشور را از بند ناف نفت جدا کنیم.

این مقام مسئول، جلب اعتماد عمومی و تکریم مودیان مالیاتی و نیز کیفیت و نحوه مواجهه با آنان را مهم ارزیابی کرد و آن را عاملی تاثیرگذار در خوش حسابی و پرداخت به موقع مالیات دانست.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با تاکید بر جبران تامین هزینه‌های کشور با رصد فراری‌‌های مالیاتی گفت: شفافیت در وصول مالیات‌ها منتج به اخذ مالیات پایدار و در نتیجه توسعه همه جانبه در شهرستان آران و بیدگل می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه