English

پیش بینی بارش پراکنده باران در هرمزگان

اداره کل هواشناسی هرمزگان اعلام کرد، هواشناسی هرمزگان برای امروز بارش باران بصورت پراکنده در برخی نقاط استان پیش بینی کرد.

پیش بینی بارش پراکنده باران در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، بنابه اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، امروز آسمان استان قسمتی ابری همراه با افزایش ابر در برخی نقاط از جمله مناطق شرقی استان و مناطق دریایی با رگبار پراکنده باران گاهی رعد و برق همراه است.

براساس تحلیل نقشه های هواشناسی هرمزگان، از ساعات ظهر امروز با افزایش سرعت باد در جزایر خلیج فارس و تنگه هرمز، دریا نسبتاً مواج می‌شود.

به گفته اداره کل هواشناسی هرمزگان، سرعت باد در غرب تنگه هرمز گاه تا نزدیک ۴۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و در طول شب باعث مواج ماندن دریا می‌شود.

باتوجه به صدور هشدار هواشناسی هرمزگان، از ساعات ظهر با توجه به مواج شدن دریا شناور‌های سبک از رفت و آمد‌های دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم برای رفت و آمد ایمن شناور‌های مسافربری صورت پذیرد.

گفتنی است وزش باد نسبتاً شدید (جنوب غربی -شمال غربی) در خلیج فارس و غرب تنگه هرمز تا روز دوشنبه (۱۶ آبان) باعث مواج ماندن دریا می‌شود و در این مدت احتمال وقوع بارش پراکنده باران در برخی نقاط استان وجود دارد.

شایان ذکر است از نظر دمایی از فردا یکشنبه در مناطق شمالی استان کاهش نسبی دمای کمینه مورد انتظار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه