English

اختتامیه رویداد ملی تا ثریا در یزد/حضور ۵۹ ایده برتر در نخستین رویداد ملی تا ثریا استان یزد

نخستین رویداد ملی تا ثریا در استان یزد ۵۹ ایده برتر داشت و سرمایه گذاران زیادی استقبال کردند.

اختتامیه رویداد ملی تا ثریا در یزد/حضور ۵۹ ایده برتر در نخستین رویداد ملی تا ثریا استان یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مهران فاطمی استاندار یزد در مراسم اختتامیه نخستین رویداد ملی تاثریا در استان یزد گفت: از ابتدای ورود به استانداری ستاد نوآوری، فناوری و اقتصاد دانش بنیان و اقدامات تسهیل کننده این امر در استان یزد تشکیل شد تا به راهبردهای لازم در این حوزه دست یافته شود.

استاندار یزد بیان کرد: یکی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در استان توجه به برگزاری رویدادهای فناور محور از جمله رویداد تا ثریا است.

فاطمی با اشاره به حضور ۵۹ ایده برتر در این رویداد و هدایت و جذب سرمایه گذار گفت: به منظور حمایت از این شرکت‌ها خرید محصولات دانش بنیان را دنبال می‌کنیم.

169279522

حرکت به سمت مرجعیت علمی در سطح ملی و بین المللی

سردار مهدی رحیمی رئیس سازمان بسیج علمی کشور هم بابیان اینکه تعالی و مرجعیت علمی جهان مهمترین رویکرد و هدف عالی فعالیت‌های علمی بسیج است اظهار داشت: استکباد جهانی برای جلوگیری از مرجعیت علمی ایران قصد دارد امنیت داخلی کشور را متزلزل کند.

رئیس سازمان بسیج علمی کشور با اظهار به اینکه اعمال تحریم‌های ضالمانه از دیگر توطئه‌های شوم دشمنان دین و نظام اسلامی علیه مرجعیت علمی ایران اسلامی است، گفت: استفاده علمی از کاربست علم در ایران ضعیف است، تبدیل علم به فناوری یعنی حرکت به سمت مرجعیت علمی در سطح ملی و بین المللی است.

حمایت همه جانبه از شرکت‌های دانش بنیان

مهدی یارسرشار معاون اقتصادی بنیاد تعاون سازمان بسیج نیز اظهار داشت: مقام معظم رهبری دستیابی به رتبه نخست منطقه‌ای را به عنوان هدف اصلی فعالیت علمی در کشور تعیین کردند.

وی افزود: سرمایه گذاری در حوزه فناورانه و دانش بینان با تأمین بازار از جمله برنامه‌های در دستور کار بنیاد تعاون بسیج است. حمایت همه جانبه از شرکت‌های دانش بنیان یکی از راهبردهای جدی بنیاد تعاون سازمان بسیج است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه