English

سرپرست مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد خبر داد:

ثبت نام سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید آغاز شد

سرپرست مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از آغاز ثبت نام کارگران، گروه های کار و واحد های نمونه استان در سی و چهارمین جشنواره کشوری امتنان خبر داد.

ثبت نام سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد ، ابراهیم زینل پور سرپرست مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به اینکه یکی از افتخارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تکریم و تجلیل از جامعه کار و تولید است گفت: ثبت نام در سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید شروع شده است.

زینل پور با اشاره به اینکه تاکنون 33 دوره این جشنواره با معرفی 662 نفر از سرآمدان تولید، ابداع، ابتکار در جامعه کار و تولید کشور و استان یزد برگزار شده است تاکید کرد: کارگران خلاق، مبدع و نوآور، گروه های کار و واحدهای نمونه استان هرچه سریعتر در این رویداد مهم ثبت نام نمایند.

وی اضافه نمود: زمان ثبت در پورتال جشنواره امتنان به نشانی http://emtenan.mcls.gov.ir از روز سه شنبه10 آبانماه1401 آغاز و تا روز سه شنبه1 آذر ماه سال جاری ادامه دارد.

زینل پور ادامه دارد: کارگران متقاضی شرکت در جشنواره می توانند در سه بخش اقتصادی صنعت، خدمات و کشاورزی به صورت انفرادی به عنوان کارگر نمونه و به صورت گروهی (حداکثر4نفر) به عنوان گروه کار نمونه در سامانه مذکور ثبت نام نمایند.

وی یادآور شد: مراحل داوری پرونده های متقاضیان در آذرماه انجام و از برگزیدگان در هفته کارگر سال آینده تقدیر می شود.

سرپرست مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در پایان تصریح کرد: استان یزد یکی از استان های صنعتی کشور است که دارای نخبگان فراوانی در سطح واحدهای تولیدی است. امیدوارم جامعه کار و تولید استان با ثبت نام در این جشنواره پتانسیل ها و ظرفیت های جامعه کارگری و کارفرمایی استان را به منصه ظهور رسانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه