English

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران خواستار شد؛

بسیج همه امکانات برای رفع مشکل لایروبی بندر نوشهر

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران خواستار بسیج همه امکانات برای رفع مشکل لایروبی کانال دسترسی و حوضچه بندر نوشهر شد.

بسیج همه امکانات برای رفع مشکل لایروبی بندر نوشهر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سعید کیاکجوری مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران در نشست بررسی راهکارهای رفع مشکل لایروبی بندر نوشهر با اعلام این مطلب، اظهار داشت: با توجه به ضرورت ایمن سازی کانال دسترسی و حوضچه بندر نوشهر برای تردد کشتی های تجاری، می بایست با به کارگیری همه امکانات اداره کل و شرکت های بخش خصوصی، نسبت به رفع مشکل لایروبی در کمترین زمان ممکن اقدام شود.

وی با اشاره به مشکلات ناشی از کاهش تراز آب دریای مازندران طی سال های گذشته، ادامه داد: با وجود مشکلات ناشی از رژیم رسوب گذاری این دریا، خوشبختانه با تلاش همه همکاران بخش دریایی، تردد انواع شناورها در مسیر دسترسی بندر با ایمنی کامل در حال انجام است و اگر امروز به فکر نباشیم در آینده نه چندان دور با چالش های جدی در این زمینه رو به رو خواهیم بود.

گفتنی است؛ با حضور مسئولان و کارشناسان بخش دریایی و شرکت های پیمانکار بخش خصوصی در خصوص آخرین وضعیت لایروبی حوضچه و کانال دسترسی بنادر نوشهر و فریدونکنار و راهکارهای برون رفت از وضع فعلی و پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی، بحث و تبادل نظر به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه