English

محسن رهنمایی:

انجام لایروبی بیش از ۳۰۰ هزار متر کانال‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی در مشهد

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد بیان کرد: در حال حاضر یکی از مهمترین علل مسدود شدن کانال‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی در سطح شهر، تخلیه و رهاسازی زباله و احداث پل‌های سواره‌روی غیرمجاز در برخی از نقاط شهر است.

انجام لایروبی بیش از ۳۰۰ هزار متر کانال‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محسن رهنمایی مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد در خبری اعلام کرد: لایروبی بیش از ۳۰۰ هزار متر طول از کانال‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی، از ابتدای سال‌ جاری تاکنون در کلانشهر مشهد.

رهنمایی در ادامه این خبر اضافه کرد: لایروبی کانال‌های روباز و سرپوشیده جمع‌آوری آب‌های سطحی در کلانشهر مشهد، یکی از اقداماتی است که همواره به صورت مداوم در طول سال انجام و اهمیت آن در فصول پر بارش دو چندان می‌شود.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد همچنین متذکر شد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون در مجموع ۳۰۰ هزار متر طول کانال‌های لایروبی شده است و در این مدت بیش از ۱۶۲ هزار متر طول از کانال‌ها به صورت کاملاً مکانیزه لایروبی شده و بیشترین میزان لایروبی به ترتیب در مناطق ۹، سه و چهار صورت گرفته است.

وی در ادامه تاکید کرد: عملیات لایروبی کانال‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی با توجه به فصل بارش‌ها در پاییز و زمستان، و بارش‌های پیش‌رو به صورت مداوم تا پایان سال ادامه خواهد داشت و به صورت میانگین روزانه بیش از یک‌هزار متر طول از این کانال‌ها لایروبی می‌شود.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: در حال حاضر یکی از مهمترین علل مسدود شدن کانال‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی در سطح شهر، تخلیه و رهاسازی زباله و احداث پل‌های سواره‌روی غیرمجاز در برخی از نقاط شهر است.

رهنمایی در خاتمه یادآور شد: از همه شهروندان تقاضا می‌شود در این موضوع همکاری لازم را با خادمان خود در مدیریت شهری داشته باشند تا شاهد کاهش موارد مسدود شدن کانال‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی در سطح شهر باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه