English

با هدف ترغیب و تشویق جوانان برای اهدای خون؛

قهرمانان و پهلوانان کشتی مازندران به جمع اهداکنندگان خون پیوستند

مربیان و قهرمانان کشتی مازندران با حضور در اداره کل انتقال خون استان و شرکت در عمل انسان‌دوستانه اهدای خون به کمک بیماران نیازمند به خون آمدند.

قهرمانان و پهلوانان کشتی مازندران به جمع اهداکنندگان خون پیوستند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، با توجه به کاهش ذخایر خون در برخی گروههای خونی مربیان، قهرمانان و پهلوانان کشتی استان مازندران با هدف ترغیب و تشویق جوانان برای اهدای خون و همچنین تأمین ذخایر خون مورد نیاز مراکز درمانی به صورت گروهی در اداره کل انتقال خون استان حضور یافتند و این بار مرام پهلوانی را در عرصه اهدای خون و برای نجات جان بیماران به نمایش گذاشتند.

در این حرکت گروهی سید مراد محمدی قهرمان المپیک کشتی آزاد، قهرمان جهان و آسیا بر اهمیت انجام اهدای خون تأکید کرد و گفت: اهدای خون کار پسندیده و ارزشمندی است و با توجه به کاهش ذخایر خون استان تقاضای من از همه مردم مازندران این است که حتما در این کار خیر و خداپسندانه شرکت کنند تا بیماران دغدغه کمبود خون نداشته باشند.

علی اصغر بذری کشتی گیر آزادکار مازندرانی و قهرمان جهان نیز ضمن تشویق و ترغیب ورزشکاران و جوانان برای اهدای خون بیان داشت: امیدواریم دیگر ورزشکاران و سایر قشرهای جامعه هم در این کار خیرخواهانه شرکت کنند چرا که بیماران زیادی در استان هستند که به خون احتیاج دارند.

بنا بر این گزارش عباس دباغی قهرمان کشتی آزاد آسیا و تقی داداشی قهرمان جهان و مربی کشتی استان نیز در این حرکت بزرگ و انسان‌دوستانه شرکت داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه