English

هفدهمین یادواره شهدای گمنام و ۲۰ شهید حسین آباد کویر برگزار شد

​هفدهمین یادواره شهدای گمنام و ۲۰ شهید حسین آباد کویر از سوی هیئت رزمندگان اسلام حسین آباد در حرم مطهر شهدای گمنام حسین آباد از توابع بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

هفدهمین یادواره شهدای گمنام و ۲۰ شهید حسین آباد کویر برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام حبیب الله فرحزاد در هفدهمین یادواره شهدای گمنام و بیست شهید حسین آباد کویر آران و بیدگل ضمن عرض تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی حرم احمد بن موسی(ع) گفت: رسانه های غربی اگر کوچک ترین مشکلی حتی برای یک اسرائیلی پیش بیاد، دنیا را آماج حملات رسانه‌ای قرار می‌دهند ولی در برابر مظلومیت مردم بی گناه در افغانستان، یمن، عراق، سوریه و ایران سکوت می کنند.

حجت الاسلام حبیب الله فرحزاد بیان داشت:مواجهه حق و باطل تا ظهور امام زمان(عج) ادامه خواهد داشت.

وی افزود: لشکر یزید و یزیدیان همیشه در تاریخ بوده وهستند و تقابل حق و باطل تا ظهور امام زمان(عج) ادامه خواهد داشت.

استاد عالی حوزه علمیه گفت: دشمن بداند همه دنیا هم اگر متحد شوند نمی توانند ترور مردم بی گناه و ترور‌های کور ضد انسانی و ضد بشری را در هیچ جای جهان توجیه کنند.

مواظب باشید در زمین دشمن بازی نکنید

این کارشناس مذهبی سیما تصریح کرد: دشمن و معاندین نظام و اسلام به دنبال نابودی اسلام و نظام اسلامی ایران هستند و ما باید مواظب باشیم تا در زمین دشمن بازی نکنیم و ناخواسته به دشمن کمک نکنیم.

حجت الاسلام فرحزاد در بخش دیگری از سخنانش گفت: امام زمان (عج) بی حجابی و بی عفتی را دوست ندارد و توصیه شهدا هم حفظ حجاب به عنوان یکی از اصلی ترین ضروریات دین است، این در حالی است که امروز از اهل بیت (ع) فاصله گرفته ایم و دشمن برای بی عفتی جامعه کشور را آماج حمله رسانه ای خود قرار داده است.

گفتنی است؛  در بخش دیگری از این مراسم با مداحی ،مداح اهل بیت( ع)مجتبی رمضانی با اشعاری زیبا و پرمحتوا جنایت تروریستی در حرم مطهر احمد بن‌ موسی علیه السلام در شیراز را محکوم و ضمن گرامی داشت یاد شهدای مظلوم این حادثه و آرزوی شفای عاجل و کامل برای مجروحین و مصدومان به امام زمان(عج) متوسل شدند.

یادوراه شهدا 2 (2)

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه