English

مدیرکل میراث‌فرهنگی مازندران:

تغییر کاربری اراضی شهرستان بهشهر به گردشگری رایگان شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: تغییر کاربری اراضی شهرستان بهشهر به گردشگری رایگان شد.

تغییر کاربری اراضی شهرستان بهشهر به گردشگری رایگان شد

به‌ گزارش خبرگزاری موج مازندران، صادق برزگر مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران اظهار داشت: تغییر کاربری رایگان اراضی شهرستان بهشهر به گردشگری خبری خوش برای سرمایه گذاران حوزه گردشگری در بهشهر محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای تأکیدات معاون توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و پیگیریهای صورت گرفته در زمینه تسهیلگری و حمایت از سرمایه گذاران حوزه گردشگری در بهشهر، تغییر کاربری اراضی به هتلینگ، متلینگ و تأسیسات رایگان می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران افزود: علاوه بر تغییر کاربری رایگان، عوارض حوزه گردشگر نیز در این شهر از تنفس 5 ساله برخوردار است.

وی، از تلاشهای فرماندار، شهردار و اعضاء شورای شهر بهشهر در همراهی و حمایت از حوزه گردشگری و تصویب این مصوبه قدردانی کرد و تصریح کرد: این مصوبه برای سرمایه گذاران فرصتی طلایی و مغتنم است و زمینه توسعه اقتصادی در این منطقه را فراهم می کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران این مصوبه را الگوی مناسبی جهت توسعه گردشگری در استان عنوان کرد و اقدام مشابه توسط شهرداران و اعضاء شورای شهر دیگر شهرهای استان را خواستار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه