English

رئیس اداره هماهنگی ترافیک امور مناطق و سازمان‌های شهرداری اصفهان خبر داد؛

اضافه شدن بیش از هزار واحد به ظرفیت پارکینگ‌های شهر اصفهان / هوشمند سازی پارکینگ‌ها در دستور کار قرار گرفت

رئیس اداره هماهنگی ترافیک امور مناطق و سازمان‌های شهرداری اصفهان از افزودن بیش از هزار واحد به ظرفیت پارکینگ‌های شهر اصفهان خبر داد.

اضافه شدن بیش از هزار واحد به ظرفیت پارکینگ‌های شهر اصفهان / هوشمند سازی پارکینگ‌ها در دستور کار قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مجید عموچی با اعلام این خبر اظهار کرد: در حال حاضر کل ظرفیت پارکینگ‌های تحت مالکیت شهرداری اصفهان حدود ۹ هزار و ۵۰۰ خودرو است که از این تعداد ۵ هزار و ۲۰۰ محل پارک متعلق به پارکینگ‌های طبقاتی و یک هزار و ۶۵ محل پارک متعلق به پارکینگ زیرسطحی است و مابقی به پارکینگ‌های روباز تعلق دارد.

او با بیان اینکه پارکینگ توحید با ظرفیت ۳۳۰ خودرو، پارکینگ خیابان سنبلستان با ظرفیت ۳۵۰ خودرو و پارکینگ مجتمع کمرزرین با ظرفیت ۳۴۰ خودرو به زودی به ظرفیت پارکینگ‌های شهرداری افزوده می شود، تاکید کرد: سیاست شهرداری گسترش فضاهای پارکینگ خارج از محدوده مرکزی شهر با هدف کاهش استفاده از خودروی شخصی در مرکز شهر است.

او از احداث پروژه «پارکینگ بیت الحسین» در خیابان نشاط با هدف بهبود وضعیت جای پارک در اطراف میدان امام (ره) خبر داد و گفت: پیش بینی می شود این پارکینگ با ظرفیت ۳۵۰ خودرو تا پایان سال به بهره برداری برسد و در ایام نوروز در اختیار گردشگران قرار گیرد.

اصلاح سیستم روشنایی پارکینگ ها با 6 میلیارد ریال اعتبار

عموچی با اشاره به پیگیری عملیات بهبود و نگهداری پارکینگ‌ها اظهار کرد: در این راستا در ۹ پارکینگ طالقانی، فرشادی، زیرگذر امام علی (ع)، سجاد، حکیم، پاساژ جعفری و تعدادی دیگر از پارکینگ‌ها، سیستم روشنایی اصلاح و لامپ‌های مهتابی قدیمی با انواع لامپ‌های جدید جایگزین شد.

او با تاکید بر اینکه بهبود وضعیت روشنایی پارکینگ جهان‌نما در حال انجام است و عملیات اصلاح روشنایی پارکینگ کرمانی به زودی آغاز می‌شود، گفت: در مجموع عملیات اصلاح و بهبود وضعیت روشنایی پارکینگ‌ها با هزینه‌ای بالغ بر 6 میلیارد ریال انجام می‌شود.

رنگ‌آمیزی پارکینگ‌های طالقانی و باغ گلدسته با اعتبار 2 میلیارد ریال

رئیس اداره هماهنگی ترافیک امور مناطق و سازمان‌های شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات رنگ‌آمیزی دیوارها و ستون‌ها با هزینه حدود 2 میلیارد ریال در پارکینگ‌های طالقانی و باغ گلدسته انجام شده است، خاطرنشان کرد: سایر عملیات شامل خط‌کشی، اصلاح روسازی و نصب تابلوهای اعلام ظرفیت نیز در دست اقدام است.

به گفته رئیس اداره هماهنگی ترافیک امور مناطق و سازمان‌های شهرداری اصفهان، عملیات تعمیر و اصلاح سرویس بهداشتی در دو پارکینگ جلفا و وحید نیز آغاز شده است.

او خبر داد: به علت حجم بالای دود در محیط بعضی از پارکینگ‌ها نظیر پارکینگ زیرگذر میدان امام علی (ع)، اصلاح سیستم تهویه پارکینگ‌ها در دستور کار قرار دارد.

هوشمند سازی پارکینگ‌ها در دستور کار قرار دارد

عموچی ادامه داد: هوشمندسازی پارکینگ‌ها شامل امکان رزرو پارکینگ از منزل، نصب دوربین‌های پلاک خوان، سنسورهای محل جای پارک و امکان پرداخت آنلاین هزینه پارکینگ برای جلوگیری از ایجاد صف در خروجی پارکینگ در دستور کار قرار می‌گیرد.

رئیس اداره هماهنگی ترافیک امور مناطق و سازمان‌های شهرداری اصفهان گفت: عملیات نهایی بازسازی پارکینگ‌ها شامل سیستم اعلام و اطفاء حریق است که در این راستا مشکلات پارکینگ باغ گلدسته ماه گذشته برطرف شد و امیدواریم مشکل اطفاء حریق دیگر پارکینگ‌ها نیز تا پایان سال رفع شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه