English

طی آئینی؛

مشعل گاز در روستاهای تختان و آگره‌بید دهلران روشن شد

طی آئینی و با حضور نماینده حوزه جنوب استان در مجلس، فرماندار ویژه دهلران، مدیرعامل شرکت گاز استان و جمعی از مسئولان محلی، مشعل گاز در روستاهای تختان و آگره‌بید بخش میمه شهرستان دهلران روشن شد.

مشعل گاز در روستاهای تختان و آگره‌بید دهلران روشن شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در این مراسم گفت: برای گازرسانی به دو روستای تختان و آگره‌بید از توابع بخش میمه شهرستان دهلران و ۱۲ واحد صنعتی مسیر، بیش از ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت ملّی گاز ایران هزینه شده است.

محمود کشاورز با اشاره به اینکه با گازرسانی به این روستاها بیش از ۱۰۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند، افزود: برای گازرسانی به این روستاها و واحدهای صنعتی، ۳۳ کیلومتر شبکه توزیع گاز اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه توپوگرافی خشن این مناطق دلیل زمانبر بودن گازرسانی به این مناطق بوده‌است، اظهار داشت: با توجّه به محرومیت این روستاها و شروع فصل سرما، تلاش شد در زمان مقرر عملیات اجرایی گازرسانی به اتمام برسد.

کشاورز با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی و رساندن سوخت پاک در مناطق روستایی این استان بالاتر از میانگین کشوری است، گفت: هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و بیش از ۹۷ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه تلاش می‌شود تا پایان سال آینده، کار گازرسانی به روستاهای دارای قابلیت گازرسانی در استان به اتمام برسد، افزود: با گازرسانی به مناطق روستایی استان، گذشته سخت آنان در تاُمین سوخت و انرژی به فراموشی سپرده شده است.

کشاورز اظهار داشت: عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای خربزان بالا و پایین شهرستان دهلران با ۶۳ درصد پیشرفت فیزیکی و با هزینه بیش از ۴۰ میلیارد ریال در حال اجرا است. 

همچنین نماینده حوزه جنوبی استان در این مراسم از گازرسانی به مناطق مختلف استان بخصوص حوزه جنوبی استان قدردانی کرد و گفت: آحاد مختلف مردم حق دارند از همه امکانات زیرساختی رفاه و آسایش مناسب برخوردار شوند.

علیزاده افزود: در سال گذشته با دستور وزیر نفت و افزایش سرانه هزینه گازرسانی، به ۱۴ روستا از جمله ۹ روستا در دهلران، ۲ روستا در آبدانان و ۳ روستا در دره‌شهر که فاقد قابلیت گازرسانی بودند مجوز اخذ گردید و خوشبختانه با تلاش شرکت گاز استان در کمترین زمان ممکن گازدار شدند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: شهرهای پهله و میمه در سال گذشته گازدار و سایر نقاط روستایی این دو بخش نیز گاز‌رسانی انجام شد.

وی از خدمات دولت و پیگیری‌ها استاندار و فرماندار ویژه دهلران و مدیرعامل شرکت گاز استان قدردانی و تصریح کرد: هم اکنون در ۹ روستای دهلران پروژه گازرسانی در دست اجرا است.

همچنین فرماندار ویژه دهلران به همت دولت برای گازرسانی به دورترین روستاها اشاره کرد و گفت:خدمات نظام در حوزه‌های مختلف در جهت رفاه مردم حتی در دورترین روستاها هم قابل لمس است و شرکت گاز استان در بحث گازرسانی به‌خوبی عمل کرده است.

لطیف صادقی از پیگیری‌های استاندار ایلام و نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت گاز استان قدردانی و افزود: رضایت مردم هدف همه خدمتگزاران است و امروز در شهرستان دهلران شاهد گازرسانی به همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه