English

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام:

گازرسانی به روستاهای زردلان گرمسیر و سرد‌سیر در ۳ فاز در حال اجرا است

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه طرح گازرسانی به روستاهای زردلان گرمسیر و سردسیر در ۳ فاز اجرایی می‌شود، گفت: در این ۳ فاز تعداد ۳۱ روستای زردلان گرمسیر و سردسیر در دستور کار گازرسانی قرار گرفته است.

گازرسانی به روستاهای زردلان گرمسیر و سرد‌سیر در ۳ فاز در حال اجرا است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمود کشاورز در جلسه با فرماندار شهرستان هلیلان افزود: در فاز اول روستاهای بهاره‌دول، روبره، تورم، کله‌گه، سرچلوسگان علیا و سفلی، بیشی، پیاز‌‌آباد، پیامن‌علیا و سفلی، سول‌آباد، بن‌جوب پیامن، سرویان، گولاب، بانقلا، چاله‌چاله، کپرگه، دم‌زرد، شهنیار و کشور گازدار می‌شوند که هم اکنون پیمانکار در حال اجرای کار بوده و کار گازرسانی به این روستاها هم‌اکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اظهار داشت: پیمانکار گازرسانی به روستاهای زردلان سردسیر شامل پاتخت، شاهران، سیرکانه، گلدره، میدر علیا و سفلی، چنار آباد، باغ، چاله‌خشک در قالب فاز دوم انتخاب شده و هم اکنون در حال انجام کارهای قبل از اجرا و تجهیز کارگاه می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: در اواخر شهریور ماه سال جاری برای گازرسانی به ۲ روستای ورمله و داربید، پیمانکار انتخاب و در حال انعقاد قراردارد می‌باشد که در قالب فاز سوم عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای باقیمانده هلیلان انجام خواهد شد.

کشاورز با بیان اینکه شهرستان هلیلان دارای یک شهر و ۶۳ روستا می باشد، گفت: از این تعداد یک شهر و ۳۲ روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و ۳۱ روستای دیگر در دست اجرا است.

مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۸۱ درصد جمعیت روستایی این شهرستان از نعمت گاز برخوردار هستند، افزود: با گازرسانی به این تعداد روستا ضریب نفوذ گازرسانی در مناطق شهری و روستایی هلیلان ۱۰۰ درصد خواهد شد.

کشاورز با بیان اینکه در صورت نداشتن معارضین محلی، تلاش می‌شود این ۳۱ روستای باقیمانده امسال و سال آینده گازدار شوند، اظهار داشت: تلاش می‌شود در کمترین زمان‌ممکن این تعداد روستا گازدار شوند تا گامی در راستای محرومیت زدایی منطقه برداشته شود.

همچنین فرماندار شهرستان هلیلان از تلاش و پیگیری مسئولان شرکت گاز استان در عملیات گازرسانی به روستاهای محروم زردلان گرمسیر و سردسیر قدردانی کرد.

کورش عیوضی با بیان اینکه انتظار می‌رود که پیمانکاران همزمان در چند اکیپ کار گازرسانی را انجام دهند، افزود: پروژه گازرسانی به مناطق مختلف زردلان باید تحت نظارت کارشناسان مربوط و طبق برنامه زمانبندی تعریف شده به اتمام برسد تا شاهد رضایتمندی آحاد مختلف مردم باشیم.

وی اظهار داشت: فرمانداری شهرستان و بخشداری جزمان برای رفع مشکلات معارضین محلی آمادگی کامل دارد و در این زمینه جای هیچگونه نگرانی نیست.

فرماندار هلیلان از تلاش مجموعه شرکت گاز استان برای گازرسانی به مناطق شهری و روستایی این شهرستان قدردانی کرد و اظهار داشت: خدمات شرکت گاز استان در اقصی‌نقاط این شهرستان برای جامعه هدف قابل لمس است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه