English

دشمن در اغتشاشات اخیر با تمام عده به میدان آمد

فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان در فتنه اخیر تمام ظرفیت‌های قدرت و رسانه و اعتبار سیاسی خود را به میدان آوردند اما تسلیم شدند و اکنون آتش زدن چند سطل زباله توسط چند جوان در خیابان به تمام قدرت آمریکا تبدیل شده‌است.

دشمن در اغتشاشات اخیر با تمام عده به میدان آمد

به گزارش خبرگزاری موج قم، سردار سرلشگر حسین سلامی روز پنجشنبه در اجتماع بزرگ علما، اساتید و طلاب حوزه علمیه قم در حمایت از نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در مصلای قدس قم اظهار داشت: دشمن می خواهد حرکت رو به رشد ایران متوقف شود و از این رو تلاش کردند دانشگاه تعطیل شود و این به منزله توقف شتاب علمی کشور است.

وی ادامه داد: نسخه آمریکا برای تعطیل کردن دانشگاه ها و مدارس ماست و می‌داند از این مکان‌ها علم و دانش روییده و ایران درحال دستیابی به دستاوردهای بزرگ بشری است.

وی بیان کرد: سخن ما با جوانانی که ماهواره به آسمان فرستادند، پهپادهای چندین کیلومتر بُرد را ساختند، هواپیما، بالگرد و سد ساختند و تمام‌نیازهای جامعه را در عرصه لوازم خانگی مرتفع کرده و ایران را مهد سازندگی قرار دادند این است که این راه را ادامه دهید.

وی ابراز داشت: شرایط کشور و انقلاب ما اکنون تعیین کننده است، امروز در حقیقت شب قدر انقلاب ماست و نحوه حضور ما در این صحنه خطیر و سرنوشت ساز برای سالها تعیین کننده مسیر روشن انقلاب خواهد بود.

وی ادامه داد: ایام الله عصاره و تراکم یک تاریخ و تجسم سرنوشت یک امت هستند و امروز در این مقطع حساس شاهد جنگ احزاب جهانی علیه انقلاب، نظام ، ملت و کشور ایران هستیم که در آن همه شیاطین کوچک و بزرگ عالم و همه امپراتوریهای امروز سیاسی و رسانه‌ای ، مالباختگان سیاسی و همه عناصر و جریانات منجمد شده قبلی از لانه بیرون آمده اند وهر چند قلوب آن ها متفرق است اما ظاهرا مجتمع هستند.

سلامی  گفت: اینها از اعماق مرزها و از هزاران‌ مایل دورتر در اتاق های فکر خود در توهمات و رویاها و خیال پردازیهای عمیق فرو رفته بودند. این بار استکبار سطح هدف خود را در عالی ترین موقعیت قرار داد و با اشتباه در محاسبات قبلی با برآوردی ناقص، غیر واقعی ، ابتر و با خیال پردازی های موهوم از حقایقی که در جامعه ما تصور دارد  با این فکر که می‌تواند نظام اسلامی را به فروپاشی برساند تمام قدرت سیاسی و استعداد عملیات روانی خود را به کار گرفت تا در یک وزن کشی تاریخی مجدد یک شکست عظیم تجربه کند.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: در این جریان همه نیروها به میدان آمده‌اند و فتنه عظیم از آمریکا، لندن ، پاریس و ریاض در خیابان‌ها بوجود آوردند تا اسلام را از درخشش و نبوغ بی نظیرش بر مدیریت تحولات منطقه و جهان خارج‌ کنند.

وی افزود: آن چه به زبان می راندند بسیار کوچک‌تر از چیزی بود که در قلب‌ها و سینه‌های آنها متراکم شده است. کار ما رصد تفکر، نیت، سیاست و راهبرد دشمن است و افق نگاه دشمن را هر لحظه رصد می‌کنیم. این بار همه کینه‌های متراکم و تمام حقارت های انباشته شده از شکست های بزرگ پیشین‌ را با عقده گشایی و انتقام‌جویی از نظام به صحنه آوردند.

سلامی ادامه داد: آنها  فکر می‌کردند پیروز می‌شوند اما اولین کسانی که در باتلاق دروغ پردازیها و بزرگ‌نمایی‌های کودکانه گرفتار شدند خود دشمنان بودند و از عملیات روانی و رسانه‌ای خود شکست خوردند و این به خاطر توهمات غلط و آرزوهای دست نیافتنی و برآوردهای غلط آنان بود که خلاف آرزو و پیش بینی آنها پیش‌ رفت چون ملت ایران از حوادث تلخ تاریخ صدر اسلام عبرت‌های علمی در قلب و ذهن خود دارد.

فرمانده کل سپاه افزود: ملت ایران می‌داند اگر خطا کند حادثه مسجد کوفه تکرار می‌شود اگر به موقع عمل نکند حادثه نبرد امام‌حسن(ع) با سپاه معاویه تکرار می شود و ملت می‌داند اگر خطا کند و به موقع ورود نکند عاشورا ۶۱ هجری قمری دوباره تکرار خواهد شد.

وی ادامه داد: این عبرت ها ملت ایران‌ را در بصیرت و ژرف اندیشی قرار داده و ملت می داند آرایش سیاسی و جنگی این‌ نبرد جدید چیست. دشمنان آمده بودند ملت ما را مرعوب  و از تاریخ و اعتقادات و باورهای خود جدا کنند و آن را در مقابل نظامش قرار دهند اما کاملا شکست خوردند.

فرمانده کل سپاه گفت: آن‌ها جنگ را بر ملت ایران تحمیل کردند و در اوج نابرابری شاخص‌های ظاهری قدرت ، همه متحد شدند اما ملت ایران دوباره یک آزمون تاریخی عاشورایی به  وسعت هشت سال و در جغرافیای ایران اسلامی آفرید ‌و در کنار امام‌ ماند.

وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در تمام دوران پر افتخار رهبری و ولایتش بر انقلاب و اسلام با عصای موسوی تدبیر کرد، نیل‌های بزرگی را تا به امروز شکافت و از نیل فتنه های داخلی ما را عبور داد و از نیل تحریم اقتصادی ملت را عبور داده و کتف های دشمن را بست و از او قبض ید کرد و در مقابل دشمن قدرتمند که تدبیر برای زانو زدن نظام نداشتند نیل تکفیر را شکست و نفوذ انقلاب اسلامی را تا هر کجا که جهان اسلام نیاز داشت امتداد داد.

سلامی ابراز داشت: تسلیم‌ ملت ایران در خیال دشمن بود و با معیارهای مادی نمی‌توانست ژرفای این‌انقلاب و نظام‌را بداند و نمی‌دانست ماهیت حقیقی قدرت و منطقی نظام به برکت اندیشه‌های بلند و افق های بلند و شرح صدر نبوی چقدر است و هر چه آمد به در بسته خورد، متوقف و منجمد شد.

وی گفت:دشمن می‌خواست دولت سازی کرده و اسلام را از صفحه جغرافیایی سیاسی عالم حذف کند اما طرح دولت سازی او در تمام سرزمین‌ها چه در افغانستان و چه در عراق با شکست مواجه شد.

وی تصریح کرد: آمریکا هر چند با حمله نظامی توانست صدام را ساقط کند اما شاهکار انقلاب و اسلام این بود که به سرعت میدان عمل را از آمریکا بگیرد و آن را به حاشیه رانده و در پادگان خودش محبوس کند.

وی ادامه داد: برای آمریکا مدیریت این شکست‌ها بسیار سخت بود و اغتشاش ذهنی، هرج و مرج فکری و ناتوانی اش باعث شد هزینه‌های زیادی بدون دستاورد داشته باشد. آن‌ها هشت تریلیون دلار در عراق هزینه کردند اما امروز زخم خورده و در عراق بی هیچ‌ تاثیر قدرتمند سیاسی هستند. در جنگ یمن نیز همه آن ائتلاف شیطانی باخت این در حالی بود که دشمن با هر چه پس انداز کرده بود به صحنه آمده بود.

وی تاکید کرد: اکنون این فتنه لحظه احتضار خود را می‌گذراند و یک نوزاد مرده روی دست آمریکا مانده‌است.

فرمانده کل سپاه افزود: در ابتدای این فتنه آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها خیلی مداخله آشکار نمی‌کردند اما به مرور که شعله های آن خوابید و فریاد الله اکبر مؤمنان بر اصوات شیطانی دشمن غلبه کرد آمریکایی ها،  فرانسوی ها ، آلمانی ها، انگلیسی ها و سعودی ها مستقیم وارد شده و می خواستند تنفس مصنوعی بدهند اما شکست خوردند و این مساله برای ملت ایران یک پیروزی آشکار بود.

سلامی افزود:  چه کسی می‌خواهد رخساره معصوم انسانی دختران ایرانی را با نمادهای غربی آلوده کند و چه کسی تصمیم گرفته است بانوان سرزمین ما را از وقار، عفت و حیای همیشگی خود دور کنند؟ لذا جوانان ما دوست و دشمن را بشناسند.

وی گفت: امروز آمریکا ، رسانه‌ها را متحد کرده که برای نفوذ در ذهن جوانان ما کار کنند، آن‌ها می‌خواهند برای جوانان ما هویت سازی  و روح جامعه ما را از اسلام تهی کنند.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: زنان جامعه ما عفیف هستند و در همین فضای مشوش کشف حجاب در پوشش شرف انگیز حجاب ماندند و فقط تعداد معدودی به ندای شیطانی دشمنان گوش دادند.

وی تصریح کرد: به دشمنان می‌گویم فصل تاثیر شما بر ذهن و قلب جامعه ما خاتمه یافته است و موقعیتی میان ملت ما ندارید. مردم ایران دشمنان را می شناسند زنان ما وارثان حضرت زینب(س)‌ هستند و از حضرت فاطمه معصومه(س) الگو می‌گیرند .زنان ما صاحب شرف هستند که با دست خالی از برق شمشیر شما نهراسیدند.

سلامی گفت: در اوج مسائل داخلی از دشمن خارجی غافل نبودیم و هشدار می دهیم از دخالت در امور داخلی ما اجتناب کنید اکنون به شما پاسخ می دهیم که دست بردارید. به آل سعود می گوییم که به قصرهای شیشه ای خود پناه ببرید و روی اعصاب ملت ما راه نروید و به رژیم صهیونیستی تکیه نکنید که خود در حال سقوط است.

وی در پایان تاکید کرد که دشمن هر حرکتی علیه ملت ایران بکند چند برابر ضربه می‌بیند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه