English

پس از شش سال حبس؛

رهایی زندانی محکوم به قصاص در بندرعباس

رئیس کل دادگستری هرمزگان از رهایی یک محکوم از قصاص نفس پس از شش سال حبس در بندرعباس خبر داد.

رهایی زندانی محکوم به قصاص در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: این محکوم مدت ها منتظر اجرای حکم قصاص بود که در نتیجه پیگیری معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان و تلاش اعضای شورای حل اختلاف زندان بندرعباس، در پی برگزاری جلسات متعدد صلح و سازش خوشبختانه اولیای دم پس از شش سال با استناد به عفو و رأفت اسلامی و اغلن رضایت خود را و به این زندانی حیاتی دوباره بخشیدند.

وی تصریح کرد: این پانزدهمین اعلام رضایت در پرونده‌های قصاص از ابتدای سال جاری است که با همکاری مسئولان قضایی، اداره کل زندان ها و شورای حل اختلاف به ثمر نشسته است.

قهرمانی در ادامه از اقدام خداپسندانه اولیای دم این پرونده که با گذشت و ایثار رضایت خود را نسبت به محکوم به قصاص اعلام کردند قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید:

رئیس کل دادگستری هرمزگان به مشکلات دو واحد تولیدی رسیدگی کرد

رئیس کل دادگستری هرمزگان تاکید کرد: در راستای اجرای اولویت‌های ۱۵ گانه مطرح شده توسط ریاست محترم قوه قضائیه در ابتدای سال ۱۴۰۱ دستگاه قضایی هرمزگان با استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی، حل‌وفصل خصومت و اصلاح ذات البین در پرونده‌های قضایی به ویژه پرونده‌های قصاص را در دستور کار خود قرار داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه