English

رئیس کل دادگستری هرمزگان به مشکلات دو واحد تولیدی رسیدگی کرد

رئیس کل دادگستری هرمزگان ضمن بازدید از دو واحد بزرگ تولیدی شهر بستک در جریان مهم‌ترین چالش‌ها و مشکلات این واحد‌های تولیدی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری هرمزگان به مشکلات دو واحد تولیدی رسیدگی کرد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، در راستای شعار سال و سیاست‌های کلی دستگاه قضایی مبنی بر حمایت از چرخه تولید، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با حضور در شرکت تعاونی دیبا گستر و کشتارگاه صنعتی مرغ هرنگ شهرستان بستک از فعالیت های این واحدهای تولیدی بازدید کرد.

مجتبی قهرمانی همچنین در جریان بازدید از بخش‌های مختلف این دو واحد تولیدی، ضمن دیدار و گفت‌وگو با مسئولان و کارگران، مطالبات و مشکلات آن‌ها را بررسی کرد.

وی پس از استماع گزارش مدیر شرکت تعاونی دیباگستر که تولیدکننده محصولات نایلون و نایلکس است، ضمن بررسی مشکلات مطرح شده، دستورات لازم را جهت رفع موانع و مشکلات موجود صادر کرد.

قهرمانی در بازدید از کشتارگاه صنعتی مرغ هرنگ شهرستان بستک نیز پس از بررسی مشکلات موجود و گفتگو با مسئولان، کارکنان و سرمایه گذاران این واحد تولیدی به منظور رفع کاستی ها و موانع موجود خطاب به مسئولان قضایی و دستگاه های اجرایی دستورات و توصیه هایی را ارائه کرد.

وی در جریان این بازدید اظهار کرد: یکی از سیاست‌های بسیار مهم دستگاه قضایی، مانع زدایی‌ از روند تولید و صنعت است که خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده و حمایت های حقوقی و قضایی دادگستری استان هرمزگان در یکسال اخیر، ۷۰ کارخانه و واحد‌ تولیدی بزرگ و کوچک و شرکت‌های صنعتی که دچار مشکلاتی بودند احیا شدند و از تعطیلی و بیکاری افرادی که در این کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی مشغول بکار بودند جلوگیری بعمل آمد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در ادامه افزود: با توجه به اهمیت موضوع تولید و اشتغال، ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان هرمزگان به صورت مستمر جلسات متعددی با صنعتگران، کارآفرینان، تجار و بازرگانانی که مسائل و مشکلاتی دارند برگزار کرد و تصمیمات خوبی برای حل این موانع اتخاذ کرد.

وی تصریح کرد: دادگستری استان هرمزگان با توجه به منویات مقام معظم رهبری و تأکیدات رئیس قوه قضاییه در خصوص لزوم توجه به رونق و جهش تولید و رفع موانع اشتغال، اجازه نخواهد داد هیچ کارخانه‌ و واحد تولیدی و صنعتی تعطیل شود و با جدیت پیگیر حل مشکلات و رفع موانع آن‌ها با همکاری همه دستگاه ها خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه