English

رئیس سازمان سینمایی کشور:

پیشنهاد سینمای باغ موزه دفاع مقدس بررسی می‌شود/وجود خلاقیت در باغ موزه دفاع مقدس قم

رئیس سازمان سینمایی کشور با اشاره به درخواست بنیاد حفظ آثار مبنی بر استفاده از ظرفیت سینمایی باغ موزه، گفت: این درخواست در مجموعه وزارت‌خانه نیازمند بررسی بیش‌تر است.

پیشنهاد سینمای باغ موزه دفاع مقدس بررسی می‌شود/وجود خلاقیت در باغ موزه دفاع مقدس قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمد خزاعی در سفر یک روزه خود به قم و در حاشیه بازدید از باغ موزه دفاع مقدس قم طی گفت‌وگویی با اشاره به اینکه طی سالیان گذشته اقدامات خوبی در حوزه بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس انجام شده است، اظهار کرد: یکی از این اقدامات احداث باغ موزه‌های دفاع مقدس بود که نمونه‌های نخستین آن در تهران انجام شد.

وی با بیان اینکه این باغ موزه‌ها گنجینه‌ای برای حفظ، ضبط و ثبت ارزش‌های دفاع مقدس هستند، مطرح کرد: این نوع موزه‌ها در دیگر کشورهای جهان نیز رایج بوده و نمونه‌های آن وجود دارد.

رئیس سازمان سینمایی کشور با اشاره به اینکه این مرکز تنها مرکز نمایشگاهی و موزه‌ای نیست، عنوان کرد: نگاه علمی و دانشگاهی که در این باغ موزه وجود داشت یک نگاه ویژه و خاص است.

وی با بیان اینکه نوآوری و خلاقیت در این مجموعه وجود داشت، خاطرنشان کرد: این‌گونه اقدامات موجب می‌شود که تا خانواده‌ها و جوانان بتوانند ارتباط بهتری با باغ موزه برقرار کنند.

خزاعی با اشاره به درخواست بنیاد حفظ آثار مبنی بر استفاده از ظرفیت سینمایی باغ موزه، تصریح کرد: این درخواست در مجموعه وزارت‌خانه نیازمند بررسی بیش‌تر است.

وی ادامه داد: اگر این درخواست با موافقت روبرو شود، شاهد اکران فیلم‌های سینمایی در این سالن نیز خواهیم بود.

رئیس سازمان سینمایی کشور در پایان خاطرنشان کرد: افزوده شدن این مکان به ظرفیت سینمایی استان قم باتوجه به اینکه در این منطقه هیچ سالن سینمایی وجود ندارد، اتفاق قابل قبولی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه