English

مجید سلحشور:

هفته وحدت بیانگر کرامت و عظمت امت اسلامی است

فرماندار ویژه میناب گفت: هفته وحدت بیانگر کرامت و عظمت امت اسلامی است و باید از این فرصت برای انعکاس هرچه بیشتر همبستگی مسلمانان استفاده شود.

هفته وحدت بیانگر کرامت و عظمت امت اسلامی است

به گزارش خبرگزای موج هرمزگان، مجید سلحشور معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب در دیدار با امام جمعه اهل سنت و جمعی از بزرگان اهل سنت میناب به مناسب هفته وحدت عنوان کرد: همه ما باید دستور خداوند متعال مبنی بر حفظ وحدت و چنگ زدن به ریسمان الهی و دوری از تفرقه را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

وی افزود: هفته وحدت بیانگر کرامت و عظمت امت اسلامی است و باید از این فرصت برای انعکاس هرچه بیشتر همبستگی مسلمانان استفاده شود.

سلحشور تصریح کرد: قرآن کریم پیامبر گرامی(ص) را کامل‌ترین الگو و اسوه برای تمامی انسان‌ها در همه دوران معرفی می‌کند، تا آنان که در جستجوی حق و رستگاری هستند در پیمودن راه کمال از ایشان پیروی کنند.

وی  در ادامه عنوان کرد: اگر بخواهیم در راه انقلاب حرکت کنیم و در خدمت رسانی به مردم عزیز موفق باشیم باید در مسیر امام راحل و شهدای گرانقدر گام برداریم و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) باشیم.

به گقته معاون استاندار هرمزگان، نباید از هیچ کوششی در راه خدمت، حفظ وحدت، همبستگی ملت دریغ نکنیم و اتحاد و همدلی بین مردم و مذاهب رمز پیروزی و شکست نقشه های دشمن در عرصه های مختلف است.

بیشتر بخوانید:

نهادینه شدن حس مسئولیت پذیری در همکاران صنعت برق میناب

فرماندار ویژه میناب بیان اینکه نظام سلطه همواره بر ایجاد تفرقه و دشمنی بین مسلمانان تاکید دارد، گفت:  دشمنان به شدت از وحدت شیعه و سنی در هراس اند و به هر ترفند و توطئه‌ای سعی دارند، وحدت مذاهب اسلامی را با طرح‌های جدید و ابزار رسانه برهم بزنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه