English

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران تأکید کرد؛

لزوم تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی به جوانان و جامعه

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران گفت: مسئولین و بویژه آموزش و پرورش وظیفه روشنگری و تبیین ارزشهای انقلاب اسلامی را به جوانان و جامعه دارند.

لزوم تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی به جوانان و جامعه

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران در همایش تجلیل از ایثارگران تأمین اجتماعی استان با گرامیداشت هفته فراجا و تبریک هفته وحدت اظهار داشت: ایثارگران درس معرفت، عشق و ایثارگری را در هشت سال دفاع مقدس آموختند و به نسل امروز می‌آموزند.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به پیروزی باید قدرت خودشناسی و دشمن شناسی را تقویت کنیم، ادامه داد: دشمن در نبرد حق و باطل در حوزه‌های مختلف جنگ نرم و نیمه سخت و سخت با نظام جمهوری اسلامی ایران مبارزه می‌کند که  بالاتر از همه آنها جنگ تحمیلی بود.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه دشمن نمی‌دانست ملت ایران عاشق اسلام هستند و دنبال ایجاد عدالت و قسط هستند و ما از ارزش‌های اسلام دفاع کردیم، گفت: بزرگ‌ترین واکنش دشمن این نبرد نظامی بود و ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه جنگ با جمهوری اسلامی از 23 بهمن 57 شروع شده است، افزود: از همان موقع در کردستان به کلانتری‌ها و ژاندارمری‌ها حمله کردند و اوج حملاتشان حمله به پادگان مهاباد بود.

سردار ملکی با اشاره به فعالیت گروهک‌های دموکرات، کومله، رزگاری و خبات، بیان داشت: 21 گروه در کردستان بر علیه جمهوری اسلامی فعالیت‌های نظامی، سیاسی و تبلیغی داشتند و ما با قدرت خدا، ائمه، عاشورا، قرآن، معرفت و شناخت عمیق خدا و پیامبران و ولی فقیه و عاشورا دشمن را شکست دادیم.

وی با عنوان اینکه دشمن در بررسی‌ها و ارزیابی‌های خود ما را قابل شکست دانست در حالی که به اعتقادات مردم، ایمان، خدامحوری، ولایتمداری توجه نکرد، ادامه داد: دشمن به حضور مردم نیز توجه نکرد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه دشمن جوانان ما را مورد هدف قرار داده است و با ایجاد جنگ روانی با تمام توان با ما در جنگ است، تصریح کرد: ملت ایران با راهپیمایی اربعین حسینی همه توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

وی بر لزوم تقویت همایش اربعینی ملت ایران اسلامی اذعان داشت: هر جا جمهوری اسلامی قوی بود، دشمن محکوم به شکست شد.

سردار ملکی به قدرت حزب الله اشاره کرد و با بیان اینکه حزت الله تربیت شده مکتب امام (ره) است و در تمام جنگها رژیم صهیونیستها را شکست داده است، اضافه کرد: رژیم صهیونیستی ارتش قوی ندارد و با فراخوان مردمی در مقابل مردم فلسطین قرار می‌گیرد در حالیکه حزب الله در تمام جنگها آنها را شکست داد و اوج آن جنگ 33 روزه بود و دشمن از حزب الله هراس دارند.

وی با بیان اینکه برای حفظ حریم انقلاب باید در میدان باشیم، بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به جوانان تأکید کرد و با گرامیداشت یاد و خاطره 17 هزار شهید ترور خاطرنشان ساخت: باید جنایت‌های دشمنان و کومله‌ و منافقین را به جوانان تبیین کنیم.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه جمهوری اسلامی ریشه دارد و خون شهدا به پای این انقلاب ریخته شده است، تصریح کرد: رشادتها و جانفشانی‌های جانبازان شیمیایی را باید به جوانان بازگو کنیم.

وی با بیان اینکه جوانان در فضای مجازی غوطه ور هستند، ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی در بعد نظامی و سیاسی، دانش بنیان و... حرفی برای گفتن دارد و باید در فضای مجازی نیز با قدرت وارد شویم.

سردار ملکی با بیان اینکه شبکه‌های اینترنشنال و منافقین برای براندازی نظام جمهوری اسلامی در فضای مجازی فعالیت گسترده‌ای دارند، بر لزوم بصیرت افزایی در بین جوانان تأکید کرد و افزود: جوانان انقلاب اسلامی بصیر و با معرفت و فرهیخته هستند و نباید اجازه بدهیم تحت تأثیر دشمن در فضای مجازی قرار بگیرند.

وی گفت: جوانان در صف اول جبهه‌های حق علیه باطل در دفاع مقدس و جبهه مقاومت قرار دارند و برای دفاع از شرف و عزت جان خود را تقدیم می‌کنند.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران با تأکید بر اینکه مسئولین و به ویژه آموزش و پرورش وظیفه روشنگری و تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی را دارند، اظهار داشت: امروز فضای رسانه دارای اهمیت است و باید در این حوزه به جوانان آموزش بدهیم و سطح آگاهی و سواد رسانه‌ای مردم و به ویژه دانش آموزان را بالا ببریم.

وی با اشاره به خدمات قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: باید خدمات فرزندان ملت ایران را در این قرارگاه به مردم بازگو کنیم.

سردار ملکی با اشاره به اینکه کومله با رمز مهسا برای براندازی نظام دست به آشوبگری و اغتشاشات زد، تصریح کرد: دشمن دلسور ملت ایران نیست و این بار نیز به هدف خود نخواهد رسید و ما همیشه پیروز هستیم چرا که با خدا هستیم و به خدا توکل کردیم و راه سرخ شهادت را ادامه می‌دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه