English

مدیر اجرایی انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های توزیع برق کشور:

جشنواره مهارت شغلی برگزار می شود

مدیر اجرایی انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های توزیع برق کشور گفت: از این پس بحثی تحت عنوان مسابقات مهارت شغلی نخواهیم داشت و به جای آن یک جشنواره‌ای برگزار خواهیم کرد که کمیته راهبردی در آن امتیاز آیتم زمان را به حداقل ممکن کاهش داده است.

جشنواره مهارت شغلی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علی حیدری تفرشی مدیر اجرایی انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های توزیع برق کشور در آیین دومین دوره مسابقات مهارت شغلی منطقه شمال کشور با بیان اینکه این مسابقات فرصت مناسبی برای ارائه طرح‌های نو است، اظهار داشت: این نوآوری‌ها از سوی شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات به مشارکت گذاشته خواهد شد.

وی با بیان اینکه در بحث کار گروهی بیشتر باید هم‌افزایی داشته باشیم و در این دوره از مسابقات کار گروهی را به معنای واقعی تمرین می‌کنیم، ادامه داد: برگزاری این مسابقات فرصت مغتنمی برای تعامل چهره به چهره و سازمانی است که در پایان این دوره تقویت خواهد شد.

مسابقات مهارت شغلی به میزبانی شرکت توزیع برق مازندرانمسابقات مهارت شغلی به میزبانی شرکت توزیع برق مازندران

مدیر اجرایی انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های توزیع برق کشور، توجه جدی به برند سازمانی را از دیگر ویژگی‌های این دوره از مسابقات اعلام کرد و گفت: شناسایی نقاط قوت و ضعف برای تعریف و اجرای پروژه‌های بهبود در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه در این مسابقات، استانداردهای جاری وزارت نیرو به صورت دقیق اجرا خواهد شد، افزود: از این پس بحثی تحت عنوان مسابقات مهارت شغلی نخواهیم داشت و به جای آن یک جشنواره‌ای برگزار خواهیم کرد که کمیته راهبردی در آن امتیاز آیتم زمان را به حداقل ممکن کاهش داده است.

حیدری تفرشی با تأکید بر اینکه کارها و وظایف سازمانی باید با دقت و با آرامش خاطر و بدون کوچکترین استرسی انجام شود، تصریح کرد: بنابراین نباید زمینه مخاطره را در انجام عملیات ایجاد کنیم.

وی بر ضرورت رعایت کامل ایمنی فردی و گروهی در انجام کار تأکید کرد و ابراز داشت: این دوره از مسابقات فرصت مغتنمی برای آموزش است که باید به آن توجه ویژه شود.

مدیر اجرایی انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور با بیان اینکه این مسابقات فرصتی برای شناسایی خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها است، گفت: شناسایی، معرفی و به‌ کارگیری تجهیزات نوین در این دوره از مسابقات مورد توجه است.

وی، برداشت سرپرستان و مدیران از نحوه اجرای عملیات گروه‌ها، تجزیه و تحلیل آنها و ایجاد سازوکار لازم برای کاربرد خلاقیت‌ها را از جمله اهداف این مسابقات عنوان کرد و اظهار داشت: تمرین عملی، روحیه همکاری، تطبیق با شرایط و انحراف پذیری، مدیریت زمان، روابط‌عمومی بالا و مهارت حل مشکل و توانایی کار تیمی از جمله نتایج این دوره از مسابقات خواهد بود.

حیدری تفرشی در پایان گفت: برگزاری این مسابقات می‌تواند فضای عمومی کار را تغییر دهد و دستاوردهای ارزشمندی را با خود به همراه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه