English

مدیرکل آموزش فنی حرفه‌ای استان گیلان

توانمندسازی و دستیابی به مهارت شغلی از اهداف این اداره است

مدیرکل آموزش فنی حرفه‌ای استان گیلان گفت: بابیان اینکه توانمندسازی و دستیابی به مهارت شغلی از اهداف این اداره است تصریح کرد: گیلان با ۲۲ مرکز آموزش دولتی، ٨۵ مرکز آزاد و یک مرکز سنجش در انجام فعالیت اهتمام می‌ورزد.

توانمندسازی و دستیابی به مهارت شغلی از اهداف این اداره است

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، رحیم عطایی پور در سخنان پیش از خطبه این هفته نماز جمعه رشت اظهار کرد: اول مرداد مصادف با هفته ملی مهارت و کارآفرینی در تقویم جمهوری اسلامی ایران جای گرفته است.

وی بابیان اینکه توانمندسازی و دستیابی به مهارت شغلی از اهداف این اداره است تصریح کرد: گیلان با ۲۲ مرکز آموزش دولتی، ٨۵ مرکز آزاد و یک مرکز سنجش در بخش‌های مختلف نظیر، آموزش در مراکز، آموزش سیار شهری و روستایی، ندامتگاه‌ها، پادگان‌ها، جوار دانشگاه‌ها  در  انجام فعالیت  اهتمام می‌ورزد.

مدیرکل آموزش فنی حرفه‌ای استان گیلان با اذعان به اینکه داشتن فرصت شغلی باکرامت را حق جوانان است گفت: باید در کشور به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که همه شغل‌ها دارای اعتبار و ارزش تلقی شوند تا جوانان بتوانند با آموزش مناسب از ظرفیت خود به‌عنوان نیروی مولد در کشور فعالیت کنند

وی با اشاره به دو طرح ملی آموزش فنی و حرفه‌ای در کشور افزود: کارورزی دانشگاهیان جهت معرفی به بنگاه‌های کار  و طرح مهارت‌آموزی در محیط کار با ظرفیت سه نفر از هر بنگاه را در استان همراه با سراسر کشور به اجرا درآوردیم.

عطایی پور با تأکید بر اینکه تقویت بخش خصوصی با توجه به اهمیت اصل ۴۴ که مورد تاکید رهبری معظم نظام است بیان کرد: فضای آموزشی را باهدف جلوگیری از موازی کاری با آموزشگاه‌های دیگر داریم که درصدد هستیم همه‌ مردم بتوانند از آموزش‌های دولتی و آزاد این مجموعه جهت ایجاد کسب ک کار باثبات بهره‌مند شوند.

وی بابیان اینکه گیلان در سه دوره از مسابقات جهانی نماینده در ترکیب تیم ملی مهارتی دارد خاطرنشان کرد: باعث افتخار است که اعلام کنیم در دوره پیشه رو یکی از نمایندگان گیلانی در ترکیب تیم ملی مهارتی به امارات اعزام خواهد شد.

مدیرکل آموزش فنی حرفه‌ای استان گیلان بیان کرد: در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت اگر متقاضیان از مراکزی برای آموزش به آموزشگاه‌های ما جهت فراگیری آموزش‌های مهارتی  معرفی شوند، ۵۰ درصد تخفیف شامل این عزیزان خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی