English

واکنش دفتر امام جمعه اصفهان به باز نشر خبر جعلی

در ادامه عملیات روانی علیه مردم ایران، معاندان دست به انتشار مجدد مطلبی جعلی منسوب به آیت الله طباطبایی نژاد شدند.

واکنش دفتر امام جمعه اصفهان به باز نشر خبر جعلی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، در پی انتشار خبری جعلی از قول نماینده ولی فقیه در استان، دفتر امام جمعه اصفهان نوشت: در ادامه عملیات روانی علیه مردم ایران همچون گذشته خبری با محوریت موضوع اسیدپاشی از آیت الله طباطبایی‌نژاد در فضای مجازی عامدانه و یا ناآگاهانه در حال پخش است که کذب و ساختگی بودن مطلب برای همگان روشن است.

روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در پی انتشار خبری با محوریت موضوع اسیدپاشی از آیت الله طباطبایی‌نژاد امام جمعه اصفهان در فضای مجازی اعلام کرد: برای چندمین بار شاهد باز پخش شایعاتی هستیم که هیچ ریشه و اساسی ندارد و کاملاً ساخته و پرداخته ذهن بیمار و یا دشمن نادان است که برای تمیز دادن اخبار ناصحیح از صحیح با کمی تأمل و با مراجعه به منابع معتبر می‌توان از دامن زدن به حواشی و خدشه‌دار کردن اذهان و فضای عموم کاست.

در ادامه این بیانیه آمده است: بار دیگر و برای چندمین بار شاهد انتشار اخباری کذب و ساختگی در فضای ولنگار مجازی هستیم. این بار نیز در ادامه عملیات روانی علیه مردم ایران همچون گذشته خبری با محوریت موضوع اسیدپاشی از آیت الله طباطبایی‌نژاد در فضای مجازی عامدانه و یا ناآگاهانه در حال پخش است که کذب و ساختگی بودن مطلب برای همگان روشن است.

این بیانیه افزوده است: در این میان تعدادی از افراد، از جمله بازیگری از سینما و تلویزیون نیز با موج‌سواری بر جو به وجود آمده در کشور جهت رسیدن به منافع شخصی، مطلبی را به نقل از آیت‌الله طباطبایی امام جمعه اصفهان منتشر کرده است که از سال ۹۶ چندین بار توسط روابط عمومی دفتر امام جمعه اصفهان تکذیب شده بود.

در پایان این بیانیه عنوان شده است: مجدداً از همه فعالان فضای مجازی و دنبال‌کنندگان اخبار در این فضای غیر حقیقی استدعا داریم تا اخبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان و هر گونه اخبار دیگر را صرفاً از منابع و سایت‌های معتبر پیگیری و دریافت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه