English

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

طرح مقابله با اراذل و اوباش باید استمرار داشته باشد

نماینده ولی فقیه در استان گفت: طرح مقابله با اراذل و اوباش باید د جامعه استمرار داشته باشد.

 طرح مقابله با اراذل و اوباش باید استمرار داشته باشد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد خواستار استمرار طرح اراذل و اوباش از سوی نیروی انتظامی شد و بیان کرد: کارهای مقطعی و فصلی قطعاً انتظار لازم را برآورده نمی کنند و اگر بخواهیم کاری به فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود بایستی آن را استمرار دهیم.

 وی با بیان اینکه عموم مردم در مبارزه با نا امن کنندگان جامعه مسئولیت دارند، اظهار کرد: باید از نیروی انتظامی در طرح مبارزه اراذل و اوباش حمایت شود.

امام جمعه اصفهان افزود: مسئله مبارزه با اشرار و ناامن کنندگان جامعه که امنیت کشور و امنیت مال، جان و ناموس مردم را به خطر می اندازند نه تنها اولویت نیروی انتظامی است بلکه معتقدم باید جزء اولویت همه مردم باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه عموم مردم در مسئله مبارزه با اشرار و نا امن کنندگان جامعه مسئولیت دارند،گفت: براساس حدیثی، رسول اکرم (ص) می فرمایند:« کلکم راع و کلکم مسئول عن رعیته» همه انسان ها در مقابل کارهای خلافی که در اطرافشان رخ می دهد، مسئول هستند و باید از جامعه ای که در آن زندگی می کنند حفاظت کنند، چون اگر جلوی فساد و نا امنی گرفته نشود دامن همه را می گیرد.

وی با قدردانی از زحمات نیروی انتظامی در برقراری امنیت کشور، گفت: باید از این نیروهای جان برکف و مؤمن انتظامی که همواره برای امنیت کشور تلاش می کنند، تشکر کرد.

آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد اضافه کرد: امروز امنیت که یکی از مهمترین نعمت های هر جامعه به شمار می آید به دست این عزیزان سپرده شده تا مردم در روز و شب به راحتی تردد کنند و کسی جرأت تعرض به آنها را نداشته باشد و انصافاً هم شاهد آن هستیم که به خوبی از عهده این مسئله مهم برآمدند.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه امروز بحمدالله کشور ما نسبت به خیلی از کشورهای غربی از امنیت بسیار بالایی خوردار است، گفت: در بسیاری از کشورهای غربی در ساعت هایی از شب کسی جرأت نمی کند در پارک بنشیند یا بعضی از مسیرها را طی کند اما در کشور ما این طور نیست و این امنیت را مرهون زحمات و تلاش شبانه روزی ماموران ناجا هستیم.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه انسان مؤمن و مسلمان نباید شرش به کسی برسد و همواره باید خودش، جلوی شرش به دیگری را بگیرد، افزود: متاسفانه در این بین بعضی افراد از حالت انسانی و اسلامی خود خارج شده و باعث آزار و اذیت مردم می شوند که بایستی این افراد دستگیر شده و در صورت امکان مورد ارشاد قرار گیرند و اگر امکان نداشت تنبیه و مجازات شوند .

آیت الله طباطبایی نژاد بیان کرد: نیروی انتظامی در همین راستا طرح خوبی را برای مقابله با اراذل و اوباش آغاز کرده و در خواست من از مردم این است که حتماً از ناچا در اجرای بهتر این طرح حمایت کنند چون این کار به نفع خودشان و همه مردم است.

لزوم حمایت کامل دستگاه قضائی از ناجا

وی بر لزوم حمایت کامل دستگاه قضائی از ناجا در طرح مذکور تاکید و بیان کرد: همه با هم باید دست به دست هم دهیم تا ان شاء الله یک جامعه اسلامی امن و آرامی داشته باشیم که هیچ کس در آن نه تنها جرأت تعرض به مال، جان و ناموس کسی را نداشته باشد بلکه به فکرش هم  خطور نکند که چنین کاری را انجام دهد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، خواستار استمرار طرح اراذل و اوباش از سوی نیروی انتظامی شد و گفت: کارهای مقطعی و فصلی قطعاً انتظار لازم را برآورده نمی کنند و اگر بخواهیم کاری به فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود بایستی آن را استمرار دهیم.

آیت الله طباطبایی نژاد در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم خداوند متعال به نیروی انتظامی و مردم ما توفیق دهد تا همانطور که امروز مرزهای ما از امنیت کاملی برخوردار هستند در داخل کشور هم امنیت را به طور کامل برقرار کنند و روز به روز بر عزت ، اقتدار و سربلندی این نظام بیافزایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی