English

با شروع سال تحصیلی جدید صورت گرفت؛

توزیع بیش از ۱۴ هزار بسته فرهنگی بین دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان از توزیع بیش از ۱۴ هزار بسته فرهنگی بین دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان خبر داد.

توزیع بیش از ۱۴ هزار بسته فرهنگی بین دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، آرش محمدحسینیان گفت: در مهرماه امسال تاکنون ۱۴ هزار و ۴۲۴ بسته فرهنگی ویژه دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان توزیع شده است.

وی با تاکید به اینکه حمایت از دانش آموزان و دانشجویان نیازمند، عرصه شکوفایی علمی را بری آنها تسهیل می کند، اظهار داشت: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید، برای کاهش دغدغه دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت با مساعدت خیران نیک اندیش، ۱۴ هزار و ۴۲۴ بسته لوازم التحریر تهیه و بین آنان توزیع شد.

محمدحسینیان با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای بهره مندی همه دانش آموزان تحت حمایت از بسته های فرهنگی، ادامه داد: تاکنون برای تهیه این بسته ها اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان با هم افزایی خیران تامین و به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند اهدا شده است.

وی با بیان اینکه اقلام بسته های فرهنگی متنوع و شامل ۱۲ تا ۱۴ قلم لوازم التحریر بوده است، افزود: این بسته ها شامل کیف، دفتر، خودکار، مداد و مدادرنگی، پاکن و تراش، ست های ریاضی، ماژیک و جامدادی و ... می باشد.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان، گفت: رویکرد اصلی این نهاد توانمندسازی نیازمندان است و بر این اساس تلاش می کند تا با ایجاد روحیه امید و خودباوری، زمینه ارتقای علمی و خودکفایی آنان را در بخش های مختلف فراهم آورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه