English

آغاز عملیات اجرایی پروژه های شهرداری میبد همزمان با هفته وحدت

عملیات اجرایی 2 پروژه عمرانی میبد شامل زیرسازی، آسفالت و جدول‌گذاری خیابان‌ امام حسین(ع) واقع در بارجین و عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان امام خمینی(ره) از میدان شهرداری تا سه راه سعیدی همزمان با هفته وحدت آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی پروژه های شهرداری میبد همزمان با هفته وحدت

به گزارش خبرگزاری موج یزد، عملیات اجرایی 2 پروژه عمرانی میبد شامل زیرسازی، آسفالت و جدول‌گذاری خیابان‌ امام حسین(ع) واقع در بارجین و عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان امام خمینی(ره) از میدان شهرداری تا سه راه سعیدی در مجموع با اعتبار 109 میلیارد و 620 میلیون ریال با حضور مسئولان استان و شهرستان آغاز شد.

فرماندار میبد در آیین شروع به کار عملیات اجرایی پروژه های یاد شده با تبریک هفته وحدت گفت: اجرای این پروژه باعث دسترسی مردم منطقه به سایر نقاط شهر و شهرک‌ها و کسب رضایت شهروندان می‌شود و انشاءالله با توجه به همدلی و انسجامی که بین شهرداری و اعضای اسلامی اتفاقهای خوبی رقم می‌خورد.

وی همچنین از زحمات شهرداری و شورای اسلامی شهر میبد در برنامه ریزی و اجرای این پروژه ها قدردانی کرد.

شهردار میبد ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت و میلاد پیامبر اعظم محمدمصطفی(ص) گفت: در مرحله اول اجرای پروژه خیابان امام حسین (ع) شامل جمع آوری و تعویض سنگ جداول و سپس جمع آوری آسفالت، زیر سازی و آسفالت و در حین انجام کار ایمن‌سازی این مسیر از میدان منابع طبیعی تا تقاطع موذن انجام می شود.

مجید بهارستانی افزود: اعتبار اولیه این پروژه 33میلیارد ریال بر اساس فهرست بهای سال 1400 برآورد شده که با افزایش قیمت فهرست بها درسال 1401 هزینه پروژه 50 میلیارد ریال پیش بینی می‌شود و انشاءالله در مدت سه ماه از امروز تا 15دی ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ارتباط با پروژه بزرگ خیابان امام خمینی‌(ره) هم با اشاره به زیر سازی، روسازی و آسفالت این معبر حدفاصل سه راه سعیدی تا میدان جوان در سال گذشته گفت: این پروژه که هم اکنون آغاز شد شامل جمع آوری آسفالت، زیرسازی، روسازی و تعویض سنگ جدول‌های در مکان های مورد نیاز، اصلاح هندسی از مسیر میدان شهرداری تا سه راه سعیدی است.

شهردار میبد اعتبار این پروژه را بر طبق برآورد فهرست بهای سال 1400، بیش از 76میلیارد و 600 میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: بر طبق برآورد فهرست بهای سال 1401 میزان اعتبار پروژه افزایش می‌یابد و بیش از 100 میلیارد ریال است.

بهارستانی همچنین به اجرای مناسب سازی پیاده‌روهای این خیابان با اعتبار 33 میلیارد ریال اشاره کرد که توسط سازمان همیاری شهرداری های استان در حال اجرا است.

وی ادامه داد: همزمان با تعویض لوله های آب زیر سازی ، روسازی و آسفالت در این مسیر در مدت سه ماه تا 15 دی ماه در سه تا چهار فاز به صورت زمان بندی شده توسط سازمان همیاری شهرداری های استان انجام می‌شود.

رییس شورای اسلامی شهر میبد هم در این مراسم با قدردانی از خیر میبدی، حاج مصطفی بقایی برای احداث و آسفالت خیابان امام حسین (ع) در گذشته گفت: بهسازی مسیر و ایمن سازی تقاطع‌ها با هدف تسهیل تردد شهروندان و دسترسی به نقاط مختلف شهر در این پروژه انجام می‌شود و انشاءالله شروع این عملیات‌های عمرانی در آستانه هفته وحدت باعث خیر و برکت است.

جواد فیاضی با قدردانی از شهردار و پرسنل شهرداری میبد در اجرای پروژه ها عنوان کرد: پروژه های مختلفی تعریف شده است به همت تیم شهرداری میبد تا پایان سال در مناسبت‌های مختلف شاهد آغاز اجرای این پروژه‌ها خواهیم بود.

وی افزود: اهداف شورای اسلامی شهر ساماندهی و تامین رفاه نسبی شهروندان است و بر این اساس با اجرای پروژه خیابان امام خمینی(ره) از میدان شهرداری تا سه راه سعیدی با هدف مرمت، بازسازی و تسهیل تردد شهروندان در این مسیر در سال گذشته از سوی شورای اسلامی شهر موافقت شد و با برنامه‌ریزی انجام شده و برگزاری مناقصه این پروژه به مناسبت هفته وحدت آغاز شد .

وی با اظهار امیدواری از بهره‌برداری این پروژه از شهروندان درخواست کرد که با صبر و بردباری همراه تیم اجرایی باشند تا این پروژه در نهایت به خوبی به سرانجام برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه