English

فرمانده انتظامی کاشان:

ترافیک خیابان های اصلی کاشان بزرگترین مشکل نیروی انتظامی است

فرمانده انتظامی کاشان بیان داشت: ترافیک خیابان های اصلی شهر کاشان بزرگترین مشکل نیروی انتظامی است.

ترافیک خیابان های اصلی کاشان بزرگترین مشکل نیروی انتظامی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ کاکاوند در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان ضمن درود به روح پاک شهدا،شهداهشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم و وطن بالاخص شهدای گلگون کفن نیروی انتظامی و شهدای فتنه های اخیر ترافیک در مرکز و خیابان‌های اصلی شهر کاشان را مهمترین مشکل نیروی انتظامی در این شهرستان بیان کرد و اظهار داشت: این مشکل به دلیل تجمع مرکزهای درمانی، مطب‌ها و نبود پارکینگ برای خودروها است.

وی با آرزوی سلامتی و طول عمر باعزت جهت مقام عظما ولایت، فرماندهی معظم و معزز کل قوا و تبریک و تهنیت میلاد با سعادت خاتم انبیا با اشاره به راهپیمایی مردم پس از برگزاری نماز جمعه گفت: قشرهای مختلف مردم در این اجتماع بزرگ با اعلام انزجار از اغتشاشگران، حمایت خود را از پلیس و آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.

سرهنگ ایرج کاکاوند در این دیدارپلیس را خادم مردم دانست و با قدردانی از آنها افزود: مردم دارالمومنین کاشان با بصیرت و هوشیاری در اغتشاشات اخیر، توطئه‌های دشمن را خنثی کردند.

وی با توجه به فراخوان‌ها از کاشان به عنوان یکی از شهرهای هدف آشوبگران یاد و اضافه کرد: به برکت خون شهدا، هوشیاری مردم انقلابی و همچنین تدبیر و درایت مدیران، فتنه‌های دشمن در این شهر نقش بر آب شد.

سرهنگ کاکاوند، ترافیک در مرکز و خیابان‌های اصلی شهر کاشان را مهمترین مشکل نیروی انتظامی در این شهرستان بیان کرد و اظهار داشت: این مشکل به دلیل تجمع مرکزهای درمانی، مطب‌ها و نبود پارکینگ برای خودروها است.

این مقام انتظامی ادامه داد: یکی دیگر از مشکلاتی که در سطح شهرستان کاشان وجود دارد و اقدامی برای آن صورت نگرفته است معتادین متهاجر و کارتن خواب ها و نداشتن کمپ و سرپناهی برای خانم های معتاد است که تعداد آنها انگشت شمارمی باشد.

وی افزود: نگهداری این افراد همت سازمان های دیگر از جمله بهزیستی و شهرداری را می طلبد تا این مشکل در سطح شهر حل شود چرا که هم چهره شهر نازیبا و هم و خاطر مردم را آزار می دهد.

فرمانده انتظامی کاشان با بیان اینکه اگر معتادها از سطح شهر جمع آوری شوند بحث سرقت های خرد را نیز نخواهیم داشت، گفت:در حوزه مواد مخدر و اراذل و اوباش نیز به صورت مستمر طرح پاکسازی انجام می شود و با اراذل و اوباش برخورد  قاطعانه در دستور کار فراجا قرار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه