English

سرپرست آموزش و پرورش نور:

اولیا شرکای اثربخش آموزش ‌و پرورش هستند

سرپرست آموزش و پرورش نور گفت: در نظام آموزش و پرورش خانواده مهمترین و تأثیرگذارترین نهاد است که بنیه شخصیت کودک در خانه و خانواده شکل می‌گیرد و اگر به آن توجه نکنیم آموزش‌های مدرسه هم راه به‌جایی نخواهد برد.

اولیا شرکای اثربخش آموزش ‌و پرورش هستند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسن ولی پور سرپرست آموزش و پرورش شهرستان نور در آیین انتخابات انجمن اولیاء و مربیان دبیرستان شهید اسلامی که با حضور و اولیای دانش آموزان در کانون شهید مهدی پور برگزار شد، اظهار داشت: انجمن اولیا و مربیان یک انجمن غیردولتی است که به منظور تقویت همکاری و مشارکت اولیای دانش‌آموزان برای کمک به ارتقاء کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی و گسترش ارتباط دو کانون خانه و مدرسه تعریف شده است.

 وی ادامه داد: بنده معتقدم در نظام آموزش و پرورش خانواده مهمترین و تأثیرگذارترین نهاد است که بنیه شخصیت کودک در خانه و خانواده شکل می‌گیرد و اگر به آن توجه نکنیم آموزش‌های مدرسه هم راه به‌جایی نخواهد برد.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان نور گفت: اولیا شرکای اثربخش آموزش ‌و پرورش هستند و حضور و همیاری آن‌ها در آموزش ‌و پرورش باعث تحقق هر چه بهتر اهداف سند تحول بنیادین می‌شود.

وی در این جلسه با اشاره به نقش بی‌بدیل انجمن‌های اولیا و مربیان مدارس تصریح کرد: هر چه تصمیم‌گیری‌ها به سطوح مختلف مدرسه نزدیک شود، دسترسی جامعه به تعلیم و تربیت و کیفیت آن تضمین بیشتری یافته و مشارکت مردم در سطح کلان و ملی افزایش می‌یابد و این مهم با انتخاب درست اعضای انجمن‌های اولیا و مربیان مدارس امکان‌پذیر خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه