English

مدیر آستان مقدس حضرت زینب (س) اصفهان:

آستان مقدس حضرت زینب تا ۲ سال آینده قطب زیارتی کشور می‌شود

مدیر آستان مقدس حضرت زینب (س) اصفهان بیان داشت: آستان مقدس حضرت زینب تا 2 سال آینده قطب زیارتی کشور می‌شود.

آستان مقدس حضرت زینب تا 2 سال آینده قطب زیارتی کشور می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام محسن صادق زاده در همایش یاوران وقف که به منظور تکریم و تجلیل از اصحاب وقف در آستان مقدس حضرت زینب (س) ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع)  با بیان اینکه صحن‌ها، رواق‌ها و شبستان‌های زیرزمینی تا سال 1403 به بهره برداری می‌رسد، گفت: سعی ما بر این است که تا دو سال آینده آستان مقدس حضرت زینب به  قطب زیارتی کشور تبدیل شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های عمرانی در آستان مقدس حضرت زینب (س) اظهار داشت: بقعه قبلی حضرت زینب (س) حدود 1.5 هکتار زیربنا داشت که ساختمان آن مقداری هم خطرناک بود.

این مقام مسئول افزود: با ورود امین آستان آقای دیانی از سال 1390 طرح‌های توسعه‌ای در دستور کار قرار گرفت و به مدت 5 سال مطالعات این طرح‌ها انجام شد و این طرح‌ها در قالب 20 جلد کتاب به چاپ رسید.

مدیر آستان مقدس حضرت زینب (س) اصفهان با بیان اینکه با تعریف طرح‌های توسعه‌ای مساحت زیربنایی آستان حضرت زینب (س) به چهار هکتار رسید، ادامه داد: بر اساس پیش بینی صورت گرفته بنای این مجموعه به 80 هزار متر مربع رسید.

حجت الاسلام محسن صادق زاده با بیان اینکه صحن‌ها، رواق‌ها و شبستان‌های زیرزمینی تا سال 1403 به بهره برداری می‌رسد، ادامه داد: سعی ما بر این است که تا دو سال آینده آستان مقدس حضرت زینب به  قطب زیارتی کشور تبدیل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه