English

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی عزیزی:

ثبت وقف جدید همزمان با ولادت حضرف فاطمه زهرا(س) در ایلام

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: با استفاده از وقف‌های کوچک می‌توان به صورت تجمیعی خدمات گسترده‌ای به مردم ارائه داد.

ثبت وقف جدید همزمان با ولادت حضرف فاطمه زهرا(س) در ایلام

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج اظهار داشت: هم زمان با میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) یک باب منزل مسکونی به ارزش 15 میلیارد ریال به نیت امورات مسجد مقدس صاحب الزمان (عج) شهر ایلام توسط واقف نیک اندیش حاج خلیل راضی وقف گردید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام در ادامه افزود: وقف از افتخارات دین اسلام است و به طور غیرمستقیم در قرآن و به طور مستقیم در سیره‏ پیامبر (ص) و ائمه (ع) به آن توجه فراوان شده است.

این مسئول اضافه کرد: از نظر اسلام وقف راه‏گشایی برای رفع محرومیت‌های مادی و معنوی جامعه و یادگار جاودانه‏ از کرامت انسان به پیشگاه بشریت و پیوند با آفریدگار متعال است.

وی با بیان این‌که رسانه‌ها می‌توانند در ترویج فرهنگ وقف در بین مردم تاثیرگذار باشند خاطرنشان کرد: با استفاده از وقف‌های کوچک می‌توان به صورت تجمیعی خدمات گسترده‌ای به مردم ارائه داد و توسعه و ترویج وقف زمینه‌ساز رفع بسیاری از مشکلات و مسائل موجود در سطح جامعه و ارائه خدمات به اقشار مختلف به ویژه نیازمندان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام در پایان گفت: لازم است که در استان ایلام یک نیاز سنجی انجام شود که موقوفات در راه رفع نیازهای واقعی به کار گرفته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه